Dersanemde kızın biri beni elliyor sanırım?

Merhabalar dersanedeki sınıfımdan kızlardan birinin beni sürekli* ellediğine kanaat getirdim ve ne yapmam ne demem konusunda öneri istiyorum. Öncelikle gıdık alan biriyim ve kız bunu kullanıp karın kaslarımı elliyo ve refleks olarak sıkınca mıncıklıyo resmen :D
Sıkma falan diyo da gıdıklanıyosun zorunlu sıkacaksın. Ben bu kişiyi nasıl uyarmalıyım hatta uyarmalı mıyım ne yapmalıyım amacı ne çözemedim. Rencide etmek de istemiyorum. Geçenlerde kafam iyiydi o gün özellikle benden faydalandığına kesin kanaat getirdim :D bunları yazmak çok gerizekalıca hissettiriyor ama cidden ne yapmalıyım. Görüşleriniz için teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
öneriler? yok mu görüşü olan
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Dersanemde kızın biri beni elliyor sanırım?
Cevapla