Neden kızların çoğu iphone kullanıyor? Onlarda hava atma güdüsü daha mı fazla?

Veya maddi durumunu iyi gösterme çabaları daha fazla
Yanlış mı düşünüyorum?
Hımm nabersınız
Neden kızların çoğu iphone kullanıyor? Onlarda hava atma güdüsü daha mı fazla?
Cevapla