Kaybetme korkusu yok, beni ciddiye almıyor, tepkileri çok sakin. Nedeni bana olan güveni olabilir mi?

selam arkadaşlar benim sıkıntım şu: uzun süredir bir ilşkim var 4 yıla yaklaşık. onu o kadar çok seviyorum ki ne zaman kuşsek ben arıyorum. ben ayağına gidiyorum yeri geliyor gururumu tanımıyorum yalvardığım bile olmuştur birbirizmden hiç kopamıyoruz. Ona olan bağlığımı çok iyi biliyor. Kaybetme korkusu yok.

Bazen diyorum ki ben bir başkasıyla evlenmesem üzülür müsün diyorum üzülürüm tabi diyor sakin sakin, beni isteyen biri vardı söyledim güldü dalgaya aldı inanmadı yalan söylüyorum sandı. Ciddiye almıyor beni neden böyle sizce ona bu güveni çok mu verdim? kaybetme korkusu yok onun için mi? teşekkürler
Kaybetme korkusu yok, beni ciddiye almıyor, tepkileri çok sakin. Nedeni bana olan güveni olabilir mi?
Cevapla