selam arkadaşlar benim sıkıntım şu: uzun süredir bir ilşkim var 4 yıla yaklaşık. onu o kadar çok seviyorum ki ne zaman kuşsek ben arıyorum. ben ayağına gidiyorum yeri geliyor gururumu tanımıyorum yalvardığım bile olmuştur birbirizmden hiç kopamıyoruz. Ona olan bağlığımı çok iyi biliyor. Kaybetme korkusu yok.
Bazen diyorum ki ben bir başkasıyla evlenmesem üzülür müsün diyorum üzülürüm tabi diyor sakin sakin, beni isteyen biri vardı söyledim güldü dalgaya aldı inanmadı yalan söylüyorum sandı. Ciddiye almıyor beni neden böyle sizce ona bu güveni çok mu verdim? kaybetme korkusu yok onun için mi? teşekkürler
Bazen diyorum ki ben bir başkasıyla evlenmesem üzülür müsün diyorum üzülürüm tabi diyor sakin sakin, beni isteyen biri vardı söyledim güldü dalgaya aldı inanmadı yalan söylüyorum sandı. Ciddiye almıyor beni neden böyle sizce ona bu güveni çok mu verdim? kaybetme korkusu yok onun için mi? teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar