Arkadaşımın doğum günü bugün fakat annesi geçen sene bugün öldü. nasıl kutlayabilirim doğum gününü?

yüreğim acıyor yazıp yazıp siliyorum.. herkes çok rahat mutlu yıllar diyip geçiyor ama annesi annemin en yakın arkadaşıydı, o da benim en yakın arkadaşım bebekken daha tanıştık... olmuyor ne yazsam olmuyor :( yanına da gidemem şehir dışında yaşıyor ztn yeni evlenmişti annesi öldüğünde. hamile birde.. of ne yazsam.. not: ara demeyin sadece yazabilirim konuşmak ikimiz içinde zor olur o gün.
Arkadaşımın doğum günü bugün fakat annesi geçen sene bugün öldü. nasıl kutlayabilirim doğum gününü?
Cevapla