18 yaşındayım bir kızla facebook üzerinden bile konuşmadım o kadar kötü durumdayım?

Hiç kız arkadaşım yok etrafım hep erkek. Telefon rehberimde kız numarası yok annem teyzem falan hariç. Facebooktan bir kızla daha önce konuşmadım nasıl konuşulur onu bile bilmiyorum.1 kere denedim nasılsın vs bir kaç şeyden sonra muhabbet kesildi. Valla tipim falan kötü değil hatta sınıfımdaki tiplere göre yakışıklıyım da ama hiç kızlarla bir ortama girmedim. Bazen sınıftaki kızlara baktığım zaman onlarında baktığını görüyorum ama bu bakma öylesine mi bilmiyorum.
18 yaşındayım bir kızla facebook üzerinden bile konuşmadım o kadar kötü durumdayım?
Cevapla