Size bir çocukluk anımı anlatayım mı 🤣?

Bugün ablam ile dışarıda vakit geçirirken eski günleri yad ettik ve çok güldük 🤗 Ben daha 10 yaşlarındayım, babam tabii ki çok sert ve muhafazakar bir adam, eteğin altına bile tayt giyerdik uzun, denize bile biz kıyafetle girerdik o zamanlar babama göre her şey günah, her şey yasaktı zaten 🤣 Ben tabii o zamanlar mayo bikini nedir bilmem 😂 Ablam bana çok güzel pembe askıları yeşil fırfırlı bir mayo almış, tabii babam görse yırtar atar, babam yazın memlekete gittiği bir vakit, annem ablamlar birlikte denize gittik eskiden denize otobüsle hep Büyükçekmece’ye giderdik, neyse denize gittik o zamanlar giyinme kabinleri de yoktu biz birbirimize çarşaf örtü tutar öyle giyinip soyunurduk😂 Ben nasıl heyecanlıyım ilk defa mayo giyeceğim, bana çarşaf tuttular o heyecan ile hızlı hızlı giyindim tabii, onu da ters giymişim önünü arkasına giymişim 🙈 Ben ne bileyim meğer mayonun arkası önü varmış 😂 Hemen giyinip fırladım ben Brezilyalılar gibi ön kapalı, arkam açık denize doğru koşturuyorum 😂 Ablam son anda fark etmiş benim mayoyu ters giydiğimi, arkamdan koşup dur diye sesleniyor ama ben takar mıyım arkama dönüp bakıyorum ama oralı bile olmuyorum, tabii denizin içine o şekilde girdim ablam geldi, niye durmuyorsun mayoyu ters giymişsin diye enseme bir tane patlattı 😂 Kolumdan tutup götürüyor beni, ben hâlâ direniyorum gitmeyeceğim diye 😂 Ne günlerdi be büyüdük de adam olduk işte 😂 Bu anımı naçizane sizinle paylaşmak istedim, sizin de böyle çocukluk anılarınız varsa siz de anlatabilirsiniz?

Size bir çocukluk anımı anlatayım mı 🤣?
Cevapla