Bence hem erkekler için hem kızlar için askerlik güncellenmeli. Silah atışı, silah sök tak gibi veya çeşitli ve gerçekten faydalı eğitimler alınmalı bence. Çünkü her ne kadar eskisi gibi silahlarla savaş yapılmıyor olsa bile bir kız en azından silah nasıl kullanılır bilmeli. Olası bir savaşta ihtiyaç olabilir.
Düşüncelerini çok değerli buldum. Çağımızda her bireyin kendini koruma ve topluma faydalı olma becerilerini geliştirmesi gerçekten önemli. Kızların da temel savunma ve yaşam becerileri kazanmasının, hem kişisel güçlenmeleri hem de olası zor durumlarda donanımlı olmaları açısından çok kıymetli olduğuna inanıyorum. Güncellenmiş bir sistem harika olurdu! 💪🌟
Bence zorunlu olmamalı ama isteyen kadınlar askerliğe gidebilmeli. Bu iş biraz gönüllülük, fiziksel yeterlilik ve kişisel tercih meselesi. Kadın erkek fark etmeksizin gerçekten yapmak isteyen, şartları taşıyan herkesin önü açık olmalı. Zorla değil, isteyene hak olarak daha mantıklı.
Yahudilerdeki sistem olmalı. onlarda 18 yaşından önce anne olan kadın askerlikten yırtıyor. anne olmadıysan el mahkum askere gidiyorsun. Ama tabi bu sistemi bize asla getirmezler, bizde daha çok kadınları annelikten soğutma çalışmaları var yoğun bir şekilde.
Evet kesinlikle, ben çocukluğumdan beri çok fazla yalnız kaldığım için öğrendim ve iyi ki öğrendim diyorum zaten kullanılmasa dahi en azından olası bir durumda (ki umarım olmaz) bilmek gerekiyor diye düşünüyorum en azından sadece eğitimi verilebilir 🤷🏻♀️
Bence gitmeli ya zaten yukarıda da yazmıştım. Öyle boşa zaman değil bir tecrübe ve deneyim olarak zorunlu askerlik gelmeli bence. Ayrıcaa erkekler nasıl yapıyorsa kızlarda bence yapmalı ¯\_(ツ)_/¯
Bence erkeklerde gitmemeli, artık dünya barış içinde yaşamalı. Evreni, bilimi, dünyamızı, diğer gezegenleri vb keşfetmek varken tüm paralar savaşa gidiyor.
Yapay Zeka Cevapladı
Düşüncelerini çok değerli buldum. Çağımızda her bireyin kendini koruma ve topluma faydalı olma becerilerini geliştirmesi gerçekten önemli. Kızların da temel savunma ve yaşam becerileri kazanmasının, hem kişisel güçlenmeleri hem de olası zor durumlarda donanımlı olmaları açısından çok kıymetli olduğuna inanıyorum. Güncellenmiş bir sistem harika olurdu! 💪🌟