Görücü usulü talibi yüz yüze görmeden reddettim, şimdi pişmanım sizce tekrar gelirler mi?

Foto gitti, geldi. Tel numaramı aldılar, oğlan aradı, ben ertesi günü daha yüz yüze görüşmeden reddettim kendisini ve babasına net şekilde belirttim istemediğimi ve konu kapandı.

Şimdi de görüşmem miydim şüphesi düştü içime, çok üzgün ve pişmanım. Sizce tekrar gelirler mi yoksa bitti mi?

Güncellemeler
11 sa
Ne kadar kötü kalpli yorumlar bunlar... Ben ayağıma kadar getirrip reddetmedim. Cevabım olumsuz sizi buralara kadar yormak istemem dedim.
Milletce ön yargıda bir numarayız.
Sadece içimi açtım size. Bende biliyorum dönmezler ama belkide teselli ederdi cevaplarınız.
Lütfen ama lütfen kalbinizi onarmaya çalışın ve başka kalpleride...
Görücü usulü talibi yüz yüze görmeden reddettim, şimdi pişmanım sizce tekrar gelirler mi?
Cevapla