Eski insanlar daha mı saygılıydı birbirine?

Dedem, öyle anlayışlıymış ki nineme karşı, dışarıda kelle paça içtiği zaman, sırf ninem rahatsız olmasın diye o gün eve gelmez, başka kadınlara gidermiş. Ne saygı kalmış ne sevgi günümüzde maalesef 😏

Eski insanlar daha mı saygılıydı birbirine?
Eski insanlar daha mı saygılıydı birbirine?
Cevapla