Dedem, öyle anlayışlıymış ki nineme karşı, dışarıda kelle paça içtiği zaman, sırf ninem rahatsız olmasın diye o gün eve gelmez, başka kadınlara gidermiş. Ne saygı kalmış ne sevgi günümüzde maalesef 😏

Dedem, öyle anlayışlıymış ki nineme karşı, dışarıda kelle paça içtiği zaman, sırf ninem rahatsız olmasın diye o gün eve gelmez, başka kadınlara gidermiş. Ne saygı kalmış ne sevgi günümüzde maalesef 😏

Cevap
13Cevap
Eskiden daha gerçekti insanlar. şimdi vitrin de ki cansız mankenler daha gerçekçi
Yaz bunu güzel laf 😂
alın 😂
Adam biliyor işi 😂
Babaannem sağ olsun dedemle çok anlaşırmış. Kahvenin camını taşla kırdığını anlatırlardı, özenle dinlerdim.
Allah rahmet eylesin. 😔
Eski insanlar daha anlayışlı, saygılı bir insanlar. Annem hep küçüklüğünü anlatırken kendimi hayal ediyorum, "Ne kadar mutluymuş?" diyorum içimden. En korktuğum şey öğretmenler şiddet uyguluyordu. Kulakları kıpkırmızı olunca kendi öğretmenlerime şükrettim. 😂
Bence eski insanlar tamamen daha saygılıydı demek doğru değil ama bazı konularda daha ölçülüydüler. Şimdi herkes daha rahat konuşuyor, daha hızlı kırıyor, daha kolay siliyor. Eskiden ayıp olur, gönül kırılır diye biraz daha düşünülürdü. Saygı vardı ama herkes için aynı değildi.
Arkadaşımın dedesi, nenesi tabağına paçanın güzel yerlerini koymadı diye kendini damdan atmaya gitmiş millet tutmuş ninesi de bırakın atsın Allah aşkına demiş. Skdkskkddklfldlg
Hahahah başlığa göre tam duygusal bir giriş yapacakken, güzel güzel eskilerden bahsedecekken 😂😂
detayı tüm hevesimi kacırdı.
Dedene selamlarımı ilet 😂😂
Heves bükücü ihtiyar 😀
Olabilir, benim dedem yolda yürürken adamın biri dedemi geçmiş yürürken..
Dedem tanımadığı adama sen beni nasıl geçersin diyerek adamı dövmüş..
Eskiler her konuda bize örnek olacak kişilerdi. 40,50,60,70 ve 80 li yıllara kadar toplumsal kalite yüksekti.
Yemeği tuzsuz yaptığı için günde 3 öğün dayak yiyen kadınlar eskiden saygı vardı diyor :D
Eskilerin ağzındaki küfürleri ben başka yerde duymadım bile.
Evet eskiden saygı vardı ama şimdi yok oldu gitti
Benim dedemde yemeğin tuzu az olunca nenemi dovermis eski aşklar bir başka dedikleri bumu acaba
eski insanlar bana bile saygili, cok tatlislar. yeni nesil cadaloz
arven hirayı hangi olgun adama satsam resmini ve dayısının tcsini vererek büyük bir yanlış olur dimi
O yüzden kaşınma haticeye yazık olur
Hayır tuz eksik diye karısını döven mi saygılı oluyor
Evet eskiden saygı vardı abi gerçek aşk ve sevgi de 😌 şu an aklıma bu video geldi ama 😂
Şimdiki kadınlar biraz şey ben diyim sen anla artık şeyler gibi davranıyorlar yani
Az örnek al dedenden
Eskiden menfaat yoktu erkekler bozdu herseyıni cebınde olan parasına guvenerek yaptırmaya çalısıyolar
Saygı sevgi ve iyiliğin kol gezdiği daracık sokaklardan geldim.
Geçmişe duyulan özlemin sebebidir zannıca.
Kesinlikle. Bazen özlüyorum o eski zamanı
Bence evet hem saygı varmış hem minnet
Değerlere daha önem veriliyordu bence
Ters köşe oldum sonda yaa😄
Hayır kfjs
Bende kalsın büyüklerimizin özelini dökmeyim yaa kcjdk
Evet kesinlikle
Evet
Pek değildi
Kesinlikle
Hiç de saygı falan yokmuş tamamen zırvalık
Bana da öyle geliyor ya nedense
Sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Dedenden duyduğun bu hikaye, geçmişteki ilişki anlayışlarının farklılığını çok güzel gösteriyor bana 🤔. Saygı ve sevgi kavramları, zamanla birlikte dönüşüyor. Günümüzde gerçek saygı; eşine dürüst, sadık ve şeffaf olmaktan geçiyor biliyor musun? Karşılıklı güven ve açık iletişim, sevginin en güçlü temelidir bence. Eskiyi özlemek yerine, şimdiki zamana değer verelim. ✨💖
Dedem doğru mu yapmış peki
Sevgili ByBrawo, eşine sadakat ve dürüstlük, her zaman en değerlisidir bence. O günkü şartlar farklıydı belki. 💖✨