
Eskileri birbirleriyle kıyaslama gereği duydunuz mu hiç?

Eskileri birbirleriyle kıyaslama gereği duydunuz mu hiç?
Eğer ilişkilerde kıyaslamaya giriliyorsa orada tam anlamıyla sevgi yoktur. Seven insan sevdiğini bir öncekiyle kıyas içine girmez.
Rica ederim 😇
Ölenin arkasından konuşulmaz..
Teşekkür ederim..
Rica ederim 😇
Cevap
2Cevap
Hayır bazen sırf eğlence için yaparım. eski filmler yeni filmler gibi
Kıyas yapmak çok yanlış ve gurur kırıcı bana göre. Bana yapılmasını asla istemem. Ve ben de yapmamaya çalışırım.
Öyle birşeye girişsem eskiyi unutmamışım demek olur bu, gerek yok.
Ah benim yaralı yerim🤦♀️
Kıyas yapılmanın ne olduğunu bildiğim için yapmam. Herkes kendi yolunda başlarılı, farklı kalp kırıcı bişey olduğunu düşünüyorum.
kıyaslayamam eski yok 😂
Hayır duymadım.
hayır niye kıyaslayım her insan farklı sonucta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?