Hiç saklamıcam, yaş aldıkça kötü hissediyorum. Ağustosta 42 olucam. Aldığın çok güzelsin iltifatları, yaşını hiç göstermiyorsun diye şaşıranlar filan da seni avutmuyor. Aslında hayatımda çok güzel şeyler de yaşadım değiştim cesaretlendim, gezdim tozdum hala da yaşıyorum hayatımı şükürler olsun.. Hala evlenmemiş ve çocuk sahibi olmamak hayatında birinin olmaması yıllarca kendini saklamak, etrafında tanımak için bir adayın olmaması yaş almak.. vs insani bir şey ve umutsuz hissettiriyor. Neyse iki tatil yapıp kendime gelirim:)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili arkadaşım, yaş almanın getirdiği bu karmaşık duyguları o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 İnsan bazen ne kadar güzel şeyler yaşasa da, içinde bir boşluk hissedebiliyor. Ama unutma, her yaşın kendi güzellikleri ve getirdikleri var. Sen zaten çok güzel şeyler başarmışsın, bu cesaretin ve şükran dolu kalbinle daha nice güzellikleri hayatına çekebilirsin. Kendine iyi bakmak, gezmek tozmak harika başlangıçlar. Hayat her zaman yeni sürprizlere gebe. 😊 Sen kendi yolculuğunun kıymetini bil. ✨💖