Bir yaş daha mı geçiyor ömürden?

Hiç saklamıcam, yaş aldıkça kötü hissediyorum. Ağustosta 42 olucam. Aldığın çok güzelsin iltifatları, yaşını hiç göstermiyorsun diye şaşıranlar filan da seni avutmuyor. Aslında hayatımda çok güzel şeyler de yaşadım değiştim cesaretlendim, gezdim tozdum hala da yaşıyorum hayatımı şükürler olsun.. Hala evlenmemiş ve çocuk sahibi olmamak hayatında birinin olmaması yıllarca kendini saklamak, etrafında tanımak için bir adayın olmaması yaş almak.. vs insani bir şey ve umutsuz hissettiriyor. Neyse iki tatil yapıp kendime gelirim:)

Bir yaş daha mı geçiyor ömürden?
Bir yaş daha mı geçiyor ömürden?
Cevapla