Oysa ne kadar güzel bir şey olduğunu keşke bilmiş olsaydınız.. Ama bir imdat diyecek biri olsaydı keşke. Tek sorun bu. Yoksa insana gerek yok
2 gü
Oysa ne kadar güzel bir şey olduğunu keşke bilmiş olsaydınız.. Ama bir imdat diyecek biri olsaydı keşke. Tek sorun bu. Yoksa insana gerek yok
Cevap
10Cevap
Yanlizligi bende asiri seviyorum konfor alanimda rahatsiz edilmem hosuma gitmiyor tatile bile tek gitmek asiri cezbedici geliyor
Ayni ben ama aptl dolu halk.. aaa neden yalnız geldin kimse yok mu diye sormuyor mu delirmemek imkansız.. Size ne. Hadi sıkıyorsa siz de yapın. Sanki bu nasıl olur diyecek bir durum bu
Evet herkes herseye burnunu sokmak zorunda olmada dunya daha yasanilabilir bi hale gelir ama ne yazikki olmuyor
O burnunu sokacaklari bundan sonra kibarca değil gerektiği şekilde olduğu yere sokacağım
Mutluluklar dilerim umarim istedigin gibi bir yasantin olur
Öyle bir hayatım var zaten.. Tek ve huzurlu mutlu
Sevindim kolayliklar dilerim :)
Kendine iyi bak 🙏🏽
Bazen güzel ama her zaman değil insan sohbet edip birileriyle iletişim kurmalı
Ay eksik olsun parazit herkes
Ediyoruz işte soru yorum yeterli
Yalnızlığı seviyorum ama çok fazla yalnız kaldığımdan mı gelişti bu sevgi emin değilim. İnsan bazen sevmek sevilmek istiyor sonra diyor ki aman be kızım bu yaşa kadar yalnız gelmişsin daha bundan sonra birinin soluğu kalabalık gelir boş ver böyle iyisin
Zaten kalabalık gelmemesi imkansız. Kimse çekilmiyor denediğinde de bunu göreceksin.. Kadınlar sever ayrıca aptl erkekler dert ediyor
Kendimizi bu kadar yalnız bırakmamız da sağlıklı değil ama buna alıştıktan sonra hayatına birini almak çok zorlaşıyor
Çoktan alıştim herkes fazla geliyor ama zaten ta çocukken de severdim. Benim yapım bu aslında alışkanlık değil
Yalnızlığı seviyorum. Nerde çokluk orada pohluh
Konuşsak keşke
Aman Allahım neden
Ay yok dinleyemem
Uğraşamiyorum kimseyle
Yok kalsın benim derdim yok anlatacak
Biliyorum zaten :D
Neyi biliyorsun
Bilmeyen ne anlasın
Aynen yalnızlık iyidir
olur mu illa vardir bi seven
Aynı durumdayım
Hiç inanılır gibi değilsin sen
Tek geziyorsun öyle mi
Yolda mi buluyorsun kadınları. Çok çapkın birine benziyorsun
Görünüm ve sorduğun sorulara göre
Görünen o. Hem öyleyse bu daha iyi ya, maalesef diyorsun
Şimdi bana sana ne diyerek verdiğin cevap beni kanıtladı😉 klasik KS li
Yakalandın sobe 🤣 ah siz erkekler. Sanki bilmiyoruz
Ne ilgisi var. Zaten profilin açık herkes
Herkese
Mesele bu değildi konuştuğumuz konu farklı
en guzelı bence yalnızlık bende cok sevıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yalnızlığı sevmek hiç de garip değil canım birçok kişi senin gibi hissediyor. 🥰 Kendi iç huzurunu bulmak için kendine dönmek çok değerli bir şey. Ancak zor anlarda bir desteğe ihtiyaç duymak da gayet insani bir durumdur. Bu dengeyi kurmak mümkün, kendini yalnız hissetme sakın. ✨🌿