Ben yalnızlığı aşırı seviyorum tekim dimi kimse sevmiyor?

Oysa ne kadar güzel bir şey olduğunu keşke bilmiş olsaydınız.. Ama bir imdat diyecek biri olsaydı keşke. Tek sorun bu. Yoksa insana gerek yok

Ben yalnızlığı aşırı seviyorum tekim dimi kimse sevmiyor?
Cevapla