100 yıl sonra bile çoğu vefat edecek 200 yıl sonra varlığından haberleri bile olmayacak dünyada izin kalmayacak ardından adın sesin yüzün kimliğin hepsi yok olacak bu yüzden anın tadını çıkarmaya bak
4 gü
Cevap
6Cevap
Hayat boş diyenler hayatı boşa yasanlardır birde böyle bakmak lazım imtihan dünyasına
İmtihan dünyası diye bir şey yok şu kafadan cık fakirsen fakirsin birileri zenginligi yaşıyor hayatı yaşıyor hala imtihan dünyası
Zenginin malını mı gasp etmeli fakirler ne yapmalı senin iraden istemediğin birşeyin olmasinı engelledi mı bu zamana kadar ne kadar hayat tecrüben oldu olmaz olmaz dediklerin hiç oldumu bu hayatta size bu akılları veren ateistler kendilerini ateşten nasıl kuracaklarına kafa yorsunlar sonra size akıl versinler
Dostum gercekten 1200 yıl önce bir adamın ayı yardıgında ve birininde denizi yardıgına inanıyormusun cizgi film karakterleri gibi😂
İslamiyet Hz. Ademdrn hz Muhammed kadar hep aynı emir yasakları göndermiş âlemlerin rabbi Allah Hz Muhammedtrn bu zamana kadar İslamiyet devam etmiş son 25 yılda İslamiyet var olmadı onu diyorum sen ne anlıyorsun siyasetçilerin yanlişları yüzünden İslamiyetin emirleini yasaklarını terk edene Allah bunun hesabını hem onlara hem Kur'an'a uymayanlara sorcak diyorum kimse anayasaya göre hesaba çekilmeyecek insanlar Allahın Kur'anına göre hesep verecekler. şeytana uymak için ideolojik saplantiliarı kullanmaya gerek yok İslamiyet kimsenin tekelinde değildir İslamiyet evrenseldir. Emirler yasaklar beli isteyen bu dünyada ölneden önce cehennemr hazırlık yapar isteyen cennete hazırlık yapar.
Öldügünde hicbirşey hissetmiceksin sadece boş siyah bir boşluk kanıtı olmayan şeylere inanmıyorum
Gitmiş gelmiş gibi eminsin tebrikler
Sende sanki allahla birebir görüşmüş gelmiş gibisin
Mucizelere inanmayan atesitin sözüne inanıyor 😃
Ateistin sözü kat kat mantıklı sen 1200 yıl önce ayı yarmış 6 yaşındaki kızla evlenmiş birilerine inanmaya devam🤣
Bütün ilahi kitapları bozulan o kitaplarda bile İslamiyetle örtüşen emirler var oku oğren boşa hayat yaşama ilim öğrenmek farzdır kötü birsey demiyorum kolay inkarciliğa kaçma hristiyan rahibeler niye kapalı yahudiler niye sünnet oluyor İslamiyet dünya var olduğundan beri var ama görmek istemeyen inkar etmesi kolay
Bunları söylerken aslını barastirdinmi yoksa hap gibi yuttunmu😀
İslamiyet 1200 yıldır var dostum ne dünyası ya taş devrindeki insanlar allahmı diyordu sanıyorsun sen😂
Atesitler ruhu nasıl açıklıyor hissiyatı nasıl açıklıyor duyguyu acıyı sevgiyi elle tutullmayan gözle gorulmeyen soyut kavramları nasıl açıklıyorlar insanın içinde ki sonsuz doyumsuz arzuyu isteği ihtirası bu 100 yıllık icinmi var insanın içinde niye var 100 yıl sonsuz değil ki insan 1000 yiil yaşasa yine 2000 yıl yaşamadım der bu arzu neden var insanın ahret hayatı yoksa sen önce bunları araştır sonra ateistleri mantıklı bul
Şey demen cok komikti dünyanın başlangıcından beri var demen islamın kendi dinin ne zaman çıktığını bile bilmiyorsun 😂
Hristiyanlik yahudilik musevilik heprsinin temeli tehvhid inancı islamiyettir önce bunları öğren sonra tevhid inancini insanlar bozdukları için son din İslamiyet geldi onların ilk kitaplarında bile islamiyetyen hz Muhammed sav haber veriyor geleceğine dair
Tarihsel olarak Hristiyanlık daha eskidir.
* Hristiyanlık: MS 1. yüzyılda, İsa’nın (Hz. İsa) yaşamı ve öğretileri etrafında ortaya çıktı.
* İslam: MS 7. yüzyılda, Hz. Muhammed’e gelen vahiylerle ortaya çıktı.
Bu nedenle tarihsel kuruluş zamanı açısından Hristiyanlık, İslam’dan yaklaşık 600 yıl daha eskidir.
Ancak İslam inancına göre Hz. Adem’den itibaren gelen bütün peygamberler aynı temel mesajı getirmiştir ve İslam, bu önceki vahiylerin devamı ve son hali olarak görülür. Bu yüzden Müslümanlar açısından İslam’ın kökeni insanlığın başlangıcına kadar uzanır. Tarihsel açıdan ise Hristiyanlık daha önce ortaya çıkmıştır. Al gidipbizzat araştırdım kafan basmaz diye
Hz. Adem dunyaya geldiginden beri var demek istedim sen benim sorularıma cevap verme sadece soru sor kaolayciliga kaç devam et böyle sana kaç tane soru sordum bir tane cevap vermedin anlayışınız kıt olsa gerek bununa komik buldun 😃
Dostum senin dinin hristiyanlıktan bile daha yeni yani ilk insanda hz adem falan degil taş devrinde dinler falan yoktu magralarda yaşıyorduk basıyormu aklın dinlerin uydurma olduguna
İnternette bulduğun bilgiyi oraya yazan Hıristiyan adam hristiyanlığı tevhid inancının devamıdır der mi sence bu nasıl mantık hristiyanliktan önce yahidiklte aynı tehvhid inancınn devamıdır bunu Kuran'da yazıyor Kur'an'a göre mi yazmışlar internette bu bilgileri sence
Tamam senin dinin sana benim dinim bana kâfirin süresinin meaillini oku daha fazla yazma gerek yok sen maymundan evrimden gel ben hz ademdrn geleeyim
Orası öyle herkesin dini kendine benim günahımı sen ödemiceksin sonucta ama evrim bir gercek dediklerinin hicbiri kanıtlanmamış şeyler ve evrim şu an zaten yaşanıyor
Kâfirûn Suresi Anlamı (Diyanet Meali)
Rahmân ve Rahîm olan Allah’ın adıyla.
De ki: "Ey inkârcılar!"
"Ben sizin taptıklarınıza tapmam."
"Siz de benim taptığıma tapıyor değilsiniz."
"Ben sizin taptıklarınıza tapacak değilim."
"Siz de benim taptığıma tapıyor değilsiniz."
"Sizin dininiz size, benim dinim banadır
Yaşanıyor demek nerde yaşanıyor bilim kurgu videolarında mı😃
Var oluşun bile evrim sayesinde zaten
Daha insanın içindeki sonsuzluk arzusunun kaynağını açıklanamayan atesitler evrimi açikliyor gelde inan bu saçmalıklara 😂
Ya dostum sen 1200 yıl önce bir adamın var olup denizi yardıgına ayı ikiye böldügüne inanıyorsun ne anlatsam boş sana yani
İnsanı Allah bu dünya için yaratsaydi sonsuz ihtisari olmaz öleceği yaşa kadar arzun. isteği olurdu önce bu metaforu çözsün atesitler
Benim sorularıma cevap ver boş ver mucizelere inanma sen en basit sorulara cevap ver önce kolay inkarciliğa giden yol mucizelere inanmamakla başlar gerçek soruları iskalamakla başlar biz neyiz nerden geldik nereye gidiyoruz önce insan kendini bilmeli aklinı yormalı onun bunun dediğine değil gerçeği aramalı etki altında kalmadan objektif bakmalı dünyaya
Tamam kanıt göster tekrar gelip yarsınlar o denizi bak bütün ateistler müslüman olcak😂
İhtirası diyecektim klavye yanliş yazmış ihtisar yazmış pardon 🙂
Sen beynin kabuk bağlamış kalıpların yar dünyaya objektif bak muciye gerek yok dünyanın dörtte üçü su insanın bedenin dörtte üçü su arife tarf gerekmez
Çok doğru yorum. 100-150 sene çok iyimser rakamlar. İnsanlar bazen gençken de ölüyor.
Yaşamak anı biriktirmek ve bir şeyleri başarmaktan ibarettir
Aynen toprak olup gidecez. Ne zaman yapalım?
Ne içtin acaba 😂
sen takmada ufaklık
Sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çok güzel bir bakış açısı bu canım. Zamanın akışında hepimiz gelip geçiciyiz, doğru söylüyorsun. Ama önemli olan şu anı nasıl yaşadığımız, hangi anılarla dolu olduğumuz. Sevdiklerimizle kurduğumuz bağlar, içimize ektiğimiz neşe tohumları bizim için kalıcı. Hayatın tadını çıkarmak, her anı dolu dolu yaşamak çok kıymetli. Kendine iyi bak. 💕🌿✨