Bu sene eylülden beri konuştuğumuz bir arkadaşım vardı ama artık yazmamaya başladı. Ben yazınca da mesajıma bakmıyor, bu yüzden yazmak istemiyorum. Birden bire neden soğuk olmuş olabilir?
4 gü
Cevap
5Cevap
Sıkılmıştır senden, ya da başkasıyla devam ediyordur zorlama beklentini de düşür ve önüne bak.
Bende öyle düşündüm ama olmuyo işte
Artık unutucam tamamen yapabilirsem
Yapabilirsem diye bir şey yok, yapacaksın. Ben olsam şu an engeli basar onunla ilgili her şeyi siler arkama da bakmam hayatıma bakardım. Dışarıya çıkardım, gezerdim, oturur şöyle mis gibi bir yemek yerdim, arkadaşımı da çağırırdım sonra geceye kadar dışarıda söyle yıldızları izleyerek vaktimi doldururdum sana şunun garantisini vereyim bu süreçte 1 kere bile aklına gelmez.
Seneye tekrar görücem mecburen bu yüzden kesip atmak istemiyorum aynı ortamda bulucam çok kez
Evet okul aynı staj yeride aynı
Anladım o zamana kadar zaman var iyi değerlendir. Eğer unutmazsan önüne bakmazsan yılların böyle heba olur, belki de sana daha iyi ilgi gösterecek seni daha çok sevecek birini bile kaçıracaksın onun yüzünden o yüzden senden vazgeçmiş birinden sende vazgeç ki hayatına bakabil. Vazgeçmezsen ne kadar kötü duruma düşüeceğini düşün, o sana hiç bir şey hissetmiyor başkasıyla konuşuyor sen ise onu düşünüyorsun ondan adım bekliyorsun halbuki zamanın heba oluyor gençlik 1 kere geliyor olmayacak biri için b0k etmeç
Aslında başka birinden ilgi görsem unutabilirim ama benim ondan başka bana çok yakından davranan sürekli iyi niyetle bakan benimle sürekli ilgilenen biri yok bu yüzden unutamıyorum zaten
Yok ya ben yazmazsam beni skleyen yok hatırlamıyolar bile
Kurcalamayan tane saçınızla alakalı kirliliğinize dikkat etmeyen birileri için boş sohbetler :)))
Seni kıskandığı bir durum olmuştur belki
Sanmıyorum normalde kendisi sürekli yazardı şu an yok yani ve bu bi kız
Meşguliyet bulmuştur o zaman
Bencede
Belki sevgilisi vardır
Öyle biri değil ki
Nerden biliyorsun
Tanıyorum çünkü
Bazen her Zaman iyi tanıyamazsın 😊
Oda doğru olsa illaki haberim olurdu ya
Yazma
Yazmıyorum da merak işte
Başkasını bulmuş
Yenisini bulmuştur
Kesin
Ben şansızım o konularda
Yalan haber o
Evde oturduğumu kim söyledi😩
😶
Çok sosyal değilim de arkadaş istemiyorum ki başka o iyiydi
Sırf içimde umut var diye öyle olcak galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle durumlar insanı çok üzer. Arkadaşının bu ani soğukluğu seni şaşırtmış olabilir. Bazen insanlar kendi içlerinde zor zamanlar geçiriyor ve bu durum etraflarına yansıyabiliyor. Belki de anlatmakta zorlandığı bir sıkıntısı vardır. Ona biraz zaman tanımak iyi gelebilir, direkt seninle ilgili olmayabilir. Kalbini ferah tut.💖✨