Evli arkadaşım internetten alışveriş için kredi kartımı istiyor, vermek ayıp mı yoksa normal mi?

Arkadaşlar samimi olduğum kız arkadaşım var evli. Çocuğu var. Bize geldi oturduk, tatile gideceklermiş. İnternetten alışveriş yaptı, kartları var. Eşini aradı, şifre istedi, yaptı. Bir gün sonra da ne oldu bilmiyorum, alışveriş yapacakmış, senin kartından yapalım parasını vereyim demiş. Ben de önünü kesmek için kapattığımı söyledim. İnanırım yazmış. Eşinin varken niye benden istiyor olayı çözemedim, bu kullanma olmuyor mu? Öncesinde banka kartı çıkarttır dedim, çıkartmamış, gerek yok diyor. Kredi borcum var dememe rağmen benden istemesi ayıp değil mi sizce? Kullanıyorum gibi düşünüyorum sizce?
Evli arkadaşım internetten alışveriş için kredi kartımı istiyor, vermek ayıp mı yoksa normal mi?
Cevapla