Halamın yaptığı sizce zorbalık mı?

Halam çok dedikoducu, yalancı bir kadın. Bize doğru düzgün halalık yapmadı. Neyse erkek kardeşim eskiden astım hastasıydı. 2016'dan beri iyi hatta iyileşti astım mastım kalmadı. Ama küçükken umrunda değilken iyileştikten sonra hala sen astımlısın sen astımlısın diyor. Kardeşim çok sinir oluyor. Normal astım yüzünden küçükken onu çok zorbaladılar. En sonunda kardeşim onunla kavga etti. Buna bile güldü. Astımın geçtiği halde 10 yıl olduğu halde hala sen astımlısın sen hastasın diyor. Hala dedikodumuzu yapıyor. Bizimle ilgili yalan şeyler söylüyor.
Halamın yaptığı sizce zorbalık mı?
Cevapla