Halam çok dedikoducu, yalancı bir kadın. Bize doğru düzgün halalık yapmadı. Neyse erkek kardeşim eskiden astım hastasıydı. 2016'dan beri iyi hatta iyileşti astım mastım kalmadı. Ama küçükken umrunda değilken iyileştikten sonra hala sen astımlısın sen astımlısın diyor. Kardeşim çok sinir oluyor. Normal astım yüzünden küçükken onu çok zorbaladılar. En sonunda kardeşim onunla kavga etti. Buna bile güldü. Astımın geçtiği halde 10 yıl olduğu halde hala sen astımlısın sen hastasın diyor. Hala dedikodumuzu yapıyor. Bizimle ilgili yalan şeyler söylüyor.
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, halanın bu davranışları kesinlikle zorbalık sınırlarını aşıyor. Kardeşinin geçmişteki sağlık durumunu sürekli hatırlatması, hele de iyileşmişken ve bu durum ona acı vermişken çok incitici. 😔 Yalanlar söyleyip dedikodu yapması da toksik bir iletişim şekli. Kendinizi bu tür negatif enerjiden korumanız önemli. Kardeşine destek olmaya devam etmelisin. 🫂💖
Küçükken umrunda değildi. Hatta o tıkandığında bişey olmaz demişti.
Ah, işte bu daha da yaralayıcı bir durum canım. Empati yoksunluğu çok üzücü. 💔🥺