Eşimden boşanmayı düşünüyorum, ne yapmam lazım, süreç nasıl işliyor, ne kadara mal oluyor?
2 gü
Cevap
21Cevap
Avukata danış sana herşeyi açıklar gadası
Öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun
Eger Anlaşmalı boşanma olursa çok kolay ve minimum masrafla bosanirsiniz. Bunun için internette anlaşma protokol örnekleri var. Onlardan birini kendinize göre düzenler sonra mahkeme kalemine giderek mahkeme harçları i yatırırsiniz. En kısa sürede tek celsede boşanabilirsiniz. Fakat bu protokol için mal paylaşımı, çocuk velayeti, nafaka vs gibi konularda anlaşmanız gerek
Eger mal paylaşımı, nafaka, çocuk velayeti konusunda anlaşamıyorsaniz çekişmeli dava olacaktır. Bu süreç için avukat tutmanız gerek ve bu da avukat masrafı falan 70-100 bin arası olacaktır.
O boşanmam senden diyor ama benim için bitti yabi soğudum eskisi gibi olamıyorum o da benden soğumuş aslında ama yine de boşamam seni diyor
Peki ekonomik özgürlüğünuz var mı
Şu an yok çocuğum olduğu için işten çıktım ama ailem arkamda
O zaman özel eşyalarınızı alıp ailenize yerleşin ve avukat bularak boşanma sürecini başlatabilirsiniz. Çünkü o boşanmak istemiyor çekişmeli bir dava olacak
Her şey bir yana da anlayışlı değilse karşındaki, her halükarda çok yıpratıcı bir süreç olacak.
Asla değil 3 ay önce doğum yaptım annesi ablası kendisi psikolojimi bozdular annesi doğum yaptığım ilk gün sütün gelmiyor dedi çocuk çok zayıf dedi sezaryen doğum yaptım diye akrabalarını arayıp anlattı eşim de ağzını açıp bir şey demedi üstüne beni suçladı
😮💨
Kolaylık versin Allah. İşin kolay değil. En kısa zaman diliminde hallet de..
bir şey istemiyorum de karşılıklı boşan hemen bosanirsin
Rahat bi 50 bine abukat tutarsin falan iviri siviri 60 70 bin gozden çikar
çekişmeli ise anlaşmalı arasında dağlar kadar fark var nasıl olucak
Avukat ile görüş direk. Değişir ücreti diye tahmin ediyorum.
buna tek kelşmeyle cevap verilmez nekadar evlisin çocuk var mı aranızda bi sorun var mı aldatma var mı kanıt var mı vs vs bunların hepsi ele alınıp ona göre hukiki haklarına bakılır
2 yıldır evliyim 2 aylık bebeğim var eşim aşırı ailesine düşkün annesi kardeşleri arkamdan konuşuyor o da onları destekliyor hiçbir konuda arkamda durmadı bugüne kadar hatta ablasına bir laf ettim diye seni boşarım dedi
avukatlık diye bir meslek grubu var, bilabedel yasal danışmanlık vermek yasak.
ayrılmasan olmuyor mu?
Bana kocalık bebeğime babalık yapacağını düşünmüyorum ileriyi de göremiyorum zaten o yüzden boşanmak en doğrusu
haklısın ama biraz daha düşünsen netice de çocukta varya hiç mi düzelir tarafı yok
Bilmem hiç bosanmadim
Anlaşmalı olursa çok uzamaz.
avukat biraz fazla tutar
Ne yaşadınız ne olduki boşanıyosunuz
Çocuk var mı
2 aylık çocuğum var
Zor ya anlaşmalı mi
Hayır o seni boşamam diyor
O zaman zor tabi boşanma cok surer
Geçmiş olsun çocukvar mu
anlaşmalı boşanmaya bak
Neden boşanıyorsun
Konuyu anlatrmisin önce
oda istermi
Hayır o istemiyor neden istesin ki hizmetçisi var 7/24 çocuğa fa bakar evi de temizler ailesine de hizmetçilik yapar
uzun süreç
Anlaşmalı mı
ne zamandır evlisin
ben avukatım sor sorun varsa
Avukat tut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, boşanma kararı almak gerçekten çok zorlu bir süreçtir, seni anlıyorum. 😔 Öncelikle bir avukatla görüşmen çok önemli. O sana anlaşmalı veya çekişmeli boşanma süreçlerini, ne kadar sürebileceğini ve gereken tüm belgeleri detaylıca anlatacaktır. Masraflar avukata ve davanın niteliğine göre değişir. Bu süreçte kendine iyi bak ve destek almaktan çekinme. 💖✨