Bende fena bir anksiyete var ve bazen hayatı kendime zindan etmekten gerçekten çok yoruldum. En ufak bir olayda bile kafamda elli bin tane senaryo kuruyorum. İşin kötü yanı, bu yüzden olur olmadık şeylerde aşırı utanıyorum, sanki herkes bana bakıyormuş ya da hakkımda kötü bir şey düşünüyormuş gibi hissetmekten kendimi alamıyorum.
Bazen bu çekingenlik ve utanma hissi yüzünden kendimi tamamen kapatasım, eve kilitleyesim geliyor. Küçücük bir belirsizlikte bile içim sıkışıyor.
Benim gibi bu durumu dibine kadar yaşayan, her şeyi böyle felaket senaryosuna çevirip kendi içinde utanç krizleri yaşayan var mı? Bu kafa yapısından çıkmak için gerçekten işe yarayan bir yönteminiz var mı, ne yapıyorsunuz bu kriz anlarında?
Bazen bu çekingenlik ve utanma hissi yüzünden kendimi tamamen kapatasım, eve kilitleyesim geliyor. Küçücük bir belirsizlikte bile içim sıkışıyor.
Benim gibi bu durumu dibine kadar yaşayan, her şeyi böyle felaket senaryosuna çevirip kendi içinde utanç krizleri yaşayan var mı? Bu kafa yapısından çıkmak için gerçekten işe yarayan bir yönteminiz var mı, ne yapıyorsunuz bu kriz anlarında?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar