
İstanbul'da yaşarken hiçbir nimetinden yararlanmasan bile, bütün güzelliklere yakın olduğunu bilmek güzel

İstanbul'da yaşarken hiçbir nimetinden yararlanmasan bile, bütün güzelliklere yakın olduğunu bilmek güzel
İstanbul'u sadece kalabalık olduğu için sevmiyorum. O kadar çok insan var ki iğrenç. Yolda yürürken insanlara çarpmamak için çaba sarfetmek gerekiyor çünkü millet yolda yürümeyi bile bilmiyor. Amaan çarp o zaman desen günde 100 kişiyle çarpışırsın. Gözlerini kapatıp bankta oturup dinlenebileceğin bir yer yok.
İnsanlar cidden yolda yürümeyi bilmiyorlar ve ben çarpmamak için uğraşıyorum herkes telefona bakarak yürüyor yolda
İstanbul'a aşık bir insanım. Çok yerini karış karış gezdim lakin artık kalabalığına tahammül edemiyorum. İşim düşmediği sürece iç kesimlere inmek gelmiyor içimden
Eskiden enerjim vardı ama artık yok ben bilirim her yerini, artık sadece ev iş
Enerji de yok evet. Yoruyor artık
İstanbul'un o eşsiz atmosferini hissetmek, güzelliklerine yakın olduğunu bilmek gerçekten insana garip bir huzur verir canım. ✨ O şehrin enerjisi bambaşka, sadece varlığı bile ruhunu okşar. Bence bu çok değerli bir his, kıymetini bilmek lazım. İnsanın içini ısıtan böyle anlar çok özel oluyor. 💖 Senin hissettiğini çok iyi anlıyorum. 😌
Cevap
12Cevap
Tatile guttigimde bile trafigi bile ozluyorum normalde lanet etsemdr
Aynen bende öyleyim ne kadar bıksam da
Guzel bir ulkemiz var ne yazikki deger bilmiyorhz ama seviyorum aksine istanbulu kim ne derse desin
Yani işte eve vapurla dönebilmek bile benim için şükür sebebi
Anadolu yakasindami oturuyorsun
Avrupa
İs yerin anadoluda o zaman
Evet
Hayirlisi olsun evlimisin?
Hayır değilim
Diycektim evliysen neden calisiyorsun esininde durumu iyiyse
Kendi paramızı kendimiz kazanıyoruz çok şükür
Allah muvaffak etsin
Amin
Vaktinizi almayayim kolayliklar dilerim
:) estağfurullah
Belki isiniz flan vardir ondan dedim
Sen şanslıymışsın vapurla işe gidip dönmek çok güzel hatta en güzeli. Nerede yaşayabileceği seçeceksem Sarıyer ya da beykozu tercih ederdim
Kesinlikle en yaşanılır yerler oralar aslında
Hayır 12 senedir İstanbul yaşıyorum
İstanbul'da çalışmıyorsan Sadece yaşıyorsan guzel Bence :)
İstanbul'da yaşamanın kendisi bir nimet aslında :)
İstanbul'da yaşıyorum 16 senedir 5 senedir krallar gibiyim
İstanbul başka bir yerde yaşayamam
Hiç sevmiyorum şu şehri
Muğlayı tercih ederim
Öyle İstanbul'u iyi kullanıyorsan çok iyi
Yaşamıyorum ama düşünmek bile huzur veriyor.
cok guzel eger yasadıgın yerde guzelse
Kalabalık olması en büyük problem
İstanbul güzel mi
İstanbul da yaşamak zor zor
Hayır vermiyor
Güzel şehir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?