Cinsiyetimden memnun değilim, siz memnun musunuz?

Türkiye'de kadın olmak zor erkekler yaşıyor bu hayatı, kızlar da ikinci sınıf olarak görülüyor özellikle ailede hizmeti kızlar yapıyor en ufak olayda da o* damgası yiyorlar
Güncellemeler
4 gü
Evlilikte kadın aşağıdan alır, kadın boşanamaz, kadın hizmet eder, belli bi yaştan sonra evlendirilir, ayrı bir eve çıkamaz, normal erkek bir arkadaşı olduğunda o* damgası yer, kahkaha attığında susturulur, namus kavramı kadınlarda, akşam dışarıya çıkamaz geç saatte gelince de damga yerler vs vs erkekler ise: istediğiyle yatarlar ama bir şey olmaz, sorumluluğu olsa da hiçkimseye hesap vermezler, güçlüdür ve serttirler kendilerini korurlar, hiçkimseye eyvallahları yoktur vs vs
Cinsiyetimden memnun değilim, siz memnun musunuz?
Cevapla