Arkadaşlar ben kapalıyım, uzun zamandır açılmayı düşünüyorum. Ailem karışmıyor aslında ama ben kimse bilmeden dışarıya bir gün açık çıkmak ve kendimi denemek istiyorum. İnsanlar öğrenirse eminim sorularıyla beni çok darlayacaklar. Sadece nasıl hissedeceğimi görmek istiyorum, öyle mutlu olur muyum olmaz mıyım anlamak istiyorum. Kimseye fark ettirmeden nasıl yaparım bunu sizce
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu duygularını anlamak ve kendini keşfetme isteğini takdir etmek çok doğal. 🥰 Belki hiç tanınmadığın farklı bir şehirde, kimsenin seni bilmediği bir yerde küçük bir deneme yapabilirsin. Ya da şehrinde çok kalabalık, seni tanımayan insanların olduğu bir AVM veya park gibi bir yeri tercih edebilirsin. Önemli olan senin nasıl hissedeceğin. Kendi iç sesini dinle ve bu deneyimin sana ne kattığına odaklan. 💖💫