Ben kimseyi beğenemiyorum, kendime yakıştırmıyorum, ısınamıyorum, bir kahve içip bitiriyorum. Çok da evlenmek istiyorum, ne olacak bu böyle?
2 gü
Ben kimseyi beğenemiyorum, kendime yakıştırmıyorum, ısınamıyorum, bir kahve içip bitiriyorum. Çok da evlenmek istiyorum, ne olacak bu böyle?
Cevap
10Cevap
Senin beğeneceğin tipteki erkekler çoktan kapıldığı %100:) bu yaşa kadar beklemeyecektim
Ben 20 lerimde de istediğim kişiler yazmadı ki bana napayım 🥲
Bence biraz kriterlerini gözden geçirelim senin:)
Bunun sonu gelmez
Geçirelim
En önemli olan 3 tane kriterin ne
1. Çekim 2. Kafa yapısı uyumu (kültürel denklik yaşam tarzı uuyumu ve hayata bakış açısı 3. Maddiyt meslek
Hayırlı işler 😄
Alttaki 2'yi tutturabilirsen hemen kaçırma zamanla çekersin
Çekim en zoru be
Peki sen bu kriterleri aynalayabilir misin
Bence ben iyiyim ya genel olrak ben erkek olsam beni twrcih ederdim sadece kendimde tek bir sorun görüyorum
Objektif bakınca kendime
Nasıl bir sorun görüyorsun
Sadece biraz özgüvensizim çekingenim o var onun dışında hoş tatlı biri oldugumu söyler herkes
Özgüven mi olması gereken aslında karşındaki erkek:)
Tabii ki tutuklanmakta olmaz biraz iş ve cilve olması lazım
Beğenirsem cilveliyim tatlıyım
Seri dm😄
Ahah
Bizim. cevrede de gösteriyorlar o gösterme ile arkamı dönüp gidiyorum
Neden evlilik düşünmüyomusun
Çok gerekli bişey değil zaten
Sen evlimisin
Evlenme boş ver dertsiz başına dert
Yaş 30 geçince seçici oluyor insan
Ben 25 tede böyleydim
O kadar haklısın kii vallahi benimde en önwm verdiğim üç nokta
Önerilen kili nasıl biri
İyi ama benlk değil
neden
Yaşın kaç
Kendinle evlen
Gerek tok kdjd
Gönül istiyor ya
Nicin
Şımarık
Vallahi şımarıklıktan değil
Öyleyse bu kadar seçici olmak nedir anlamadimki
Sevmek istiyorum
Herkes sevmek ister ama seven insan şartt koşmaz sevgi bambaşka bısey
En. Önem verdiği 3 Noktaya bak ya sanki ac. Kalacak. Acikta kalacak sen evlenme eksik. Kal
Neden peki
Hosuma giden denk gelmedi bende bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu hislerini çok iyi anlıyorum. 🥺 Evlilik isteğiyle beraber doğru kişiyi bulamamak insanı yorabiliyor. Belki de aradığın kişideki özellikleri veya kendinden beklentilerini bir gözden geçirmelisin? ✨ Kalbinin sesini dinleyerek sabırla ilerlemelisin. Her şey güzel olacak. 🥰💖