Bugün yıllardır birlikte olduğum (10 yıldır) bir kız arkadaşım sevgili ile kavga ediyor. Kavganın sebebi klasik şunu bunu takipten çık kavgası... Neyse efendim sıra bana gelince "ölürüm de onu çıkarmam" ve "seni silerim de onu silmem" diye sevgilisi ile kavga ediyor bu yüzden... Ayrıldılar mi bilmiyorum... Ben bu arada Kıbrıs tatili deyim ve bunlardan haberim bile yoktu... güzelce gelip sevgilim seni takipten çıkmamı istiyor yanlış anlama falan da diyebilir dimi? Bu şekilde sert çıkış yapmasının sebebi ne olabilir?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
10 yıldır arkadaşsınız sana değer veriyor sebebi bu dur yani
Normal olarak insan evleneceği kişi için "ya kusura bakma ama onunla ters düşmek istemiyorum" diyebilir ya da "artık evlilik yoluna girmek istiyom kendine iyi bak" da diyebilirdi
Onların yaşadığı soruna sen neden bu kadar takıldın ki? Kızdan hoşlanıyor musun
yüzlerce kilometre ötede tatil yapıyorken sabahtan akşama kadar ikiside kafamın etini yediği için olabilir mesela :D biri diyor takibi bırakacaksın hatta hayatından çıkacaksın... diğeri diyor onu silerim de seni silmem yani olaydan benim haberim bile yoktu en başta :D
Yerinde olsam hiç umursamam sonuçta o kişi senin normal arkadaşınmış, o kişiye karşı duygun var mıydı önceden
tahmin edebileceğinden çok daha fazla... 10 yıllık süre içinde hiç sevgili olmadık ama yurt dışına gidip gezmekten tatillere çıkmaya kadar bir sürü şey yaptık birlikte... ama ne var ki ben ne zaman ondan hoşlandığımı söylesem ya konuyu değiştiriyordu ya da kaçamak cevap veriyordu... işin kötüsü o da sonunda sevdiğini söyledi ama benim o sıra konuştuğum birisi vardı... sonra o konuştuğum kızla kafalarımız uyuşmadı ama o şu an tartıştığı sevgilisini bulmuştu bile
Vay be ama senin yaptıgın hata birini severken baskasıyla konusmak bu cok yanlıs bir sey yani, su an o kisiye karsı bir his besliyor musun
10 yıl kimse ile konuşmadım bir umut beni sever diye tam 10 yıl bekledim ama değişen bir şey olmadı son ana kadar
Su an hala seviyor musun onu
bir anlamı yok ki artık ne desem de bir kıymeti kalmadı sonuçta
Oww demek hala seviyorsun ya o da seviyorsa baskasıyla niye evleniyor deli misiniz yahu 😂
bana değil ona söyliyicen bunu ben şu yaşıma kadar (25) adam akıllı 1 tane bile ilişki yapmadım onun yerine kendime yatırım yaptım ama ne yaparsam yapayım onu sevmekten vazgeçemedim :(
Evlenmemiş kız sonuçta değil mi?
ben ona çokça kez söyledim sevdiğimi her zaman ve her yerde söyledim hatta Paris - Eifel de Londra - bigbang de bodrum da tatilde kapadokya da balonlarda ama sonuç hiç değişmedi
O seni sevmemis mi
Sevdiğini söylemek için çok geç kaldı artık ben askere gidiyom Teğmen olarak içeride kalıcam ve geri dönüşüm olmuyacak... bu hikayede burada bitecek bu şekilde... onca heves duygu sevgi aşk bir hiç olup tarihe karışacak
Ay cok kotu beee o askere gidecegini biliyor mu ve bu duruma tepkisi ne oldu biliyorsa
Su an ki sevgilisi yakısıklı ya da cok mu iyi davranıyor acaba
Aksine Ayyaş ve yobazın teki 50 kilo 1.60 zargana fabrika işçisi
Oha şaka mı bu nerden bulmuş onu? Kızın maddi durumu nasıl
Kız ve ben bu bölgenin en büyük ve en köklü iki ailesinden geliyoruz... burada bizim çarşı dediğimiz bir yer var oradaki dükkanların ve evlerin %80 ine sahipler... biz de şehrin etrafındaki İnşaata hazır dönümlerce arsalara ve konutlara sahibiz yani o zargana bırak bizim sınıfımıza yaklaşmayı yanından geçerken yere bakacak durumda aşağılamak için demiyorum örnek olsun diye
E o kız onla nasıl tanışmış kafası mı iyi 😂😂
bilsem burada sormazdım herhalde dimi :D
Kafasına bir şey düşmüş 😂😂😂 bu kız askere gitcegini biliyo mu bari
biliyor geri dönmeyeceğimi de biliyor
Uzulmedı mı
sence basit bir takipleşme konusunda böyle kavga eden buna üzülmez mi? nasıl beni böyle bırakıp gidersin diye bağırıp çağırdı bile bir dünya... senin ölümünü görmek için seninle olmadım ben demişti
Barışsaydınız keşke
küs değilim ona o da biliyor bunu hiç bir zaman küsmedim ki ben ona küsemezdim zaten o benim tek güvendiğim insandı bu koca dünyada şimdi o da gidiyor
Zorla tut çek valla
O cocukla kac senedir sevgili
6 ay belki oldu belki olmadı
Cok az daha
Sen bu zamana kadar tek bu kisiyi mi sevdin
evet... ordan bakınca canım gibi geliyor dimi kulağa...
Hayır sevgi boyle bir sey sâlaklık değil bu
Olması gereken
Onla evlenmemis daha sevin bence
şimdi ise ondan kalan tüm anıları silmek kaldı geriye :( kocaaaa 10 yılın birikmiş tüm resimleri hatıraları büyük bir ateşte yakıcam
Bu güzel bir hediye mi? ↗
hatta ona şöyle bir hediye yaptırmıştım doğum gününde
Peki verdin mi ona
Elbette verdim bunu o çekip attı bana zaten 😂
Hahahah allahtan vermişsin 😂😂😂 gorusmediniz mi hic daha
Bu saatten sonra bir daha görüşmek isteyecegimi sanmıyorum
Aynı sehirde misiniz
Niye istemesin ki arkadasısın sonucta
Aramızda birkaç sokak var sadece ama artık ben istemiyorum bunca yıl sevdiği söyleyemedi tam gideceğim zaman söyledi artık bir anlamı kalmadı ne bende o eski heves var artık nede tekrar onu sevecek takatim güzel bir üniversiteden güzel bir bölümden mezun oldum para desen hayallerinin bile ötesinde dünya çok büyük geze geze her gün biraz biraz unutucam onu ama biliyorum ki asla silinmeyecek kalbimden
Valla senin için bu cok zor bir şey yani yazık o kızda seni seviyorsa eğer hani bir adım atar umarım sevgilisi yobaz tuhaf birisi dedin kendini yakmasın oyle kisi icin yazık eder
Ona 10 yıl boyunca defalarca şans verdim o ne yaptı elinin tersi ile itti artık ne yaparsa yapsın eskiden saçının teline zarar gelicek diye ödüm patlardi... Artık hiç bir şey hissetmiyorum
Ya bu kızı ben çözemedim o da senle aynı yaşta değil mi, hani madem seni seviyormuş niye böyle yapmış taaa seneler sonra demiş ve baskasıyla beraber su an cok garip ya normal gelmiyo bana
İnan bana eğer nedenini bilseydim bu kadar canımı yakmazdi bu durum... Bu süre zarfında kim bilir kaç kez ona onu sevdiğimi söyledim artık sayısını bile hatırlamıyorum
O süre zarfında kızın hic sevgilisi oldu mu
Arada bir kaç tane yaptı kimisi haftasını bile doldurmadi
😂😂😂 hahaha gülesim geldi haftasını doldurmadı diyince
Kız bence senden etkilenmemis yoksa kesin kabul ederdi seni hep arkadas olarak gormus en son baktın sen baskasıyla konusuyorsun yalandan seni sevdigini demis yani nett
Artık hatırlamam gereken bir tarih daha kazındı hafızama... 1 Temmuz sevdiğim tek insanı sonsuza kadar kaybettiğim gün...
Bak benimde bir arkadasım vardı benden hoslanıyordu senelerce sonradan dedi bana ben onun dostlugunu seviyordum iyi cocuktu ama hayatımdan cıkmasınıda istemezdim mecbur cıktı sevmiyorum onu cunku
Bugun niye kaybettin onu anlamadım
Onu iyi tanırım her şeyi yapar ama asla yalan söylemez ya da yalandan bir iş yapmaz o konuda hakkını yemiyeyim
Kesin olarak bazı şeyleri kafada bitirdiğim için dedim onu
Madem gercekten seviyor ne diye uzatmıs beklemis sacma olan bu yani
Neden şimdi sevdiğini söylüyorsun diye sorduğumda cevap veremedi sadece özür dilerim geç kaldım dedi... Bende evet çok geç kaldın dedim
Baya geç kalmış hem de hic normal değil sonra ne dedi peki
Cevabın ne diye sordu bana... Onun elini kalbime koydum ve artık burada yerin yok dedim... Buradaki yerini sen kendin yok ettin dedim... Hiç bir şey diyemedi sadece ağlayarak özür diledi... İnan bana bu ondan çok bana acı verdi
Tamam da sen de niye oyle dedin seviyomussun kabul etseydin ya
Geri dönüşü olamayan bir yola girdiğimde mi söylenir bu? Ben hayatımı çizdim şekillendirdim her şey tamamken gelip bunu yapmayacakti ben ona çok fırsat verdim hicbirini kullanmadı artık bende yoruldum ve ona ayıracak başka vaktim kalmadı artık... Çok yakında gidicem ve geri donmiyicem bir daha o ise sadece güzel bir hatıra olarak tarihe karışacak