Neden ölen birisine nurlar içinde değilde ışıklar içinde uyusun diyorlar?

Ben ışık açıkken uyuyamıyorum 🥱
Güncellemeler
2 gü
Yerli ateistlerin tabiri bu oluyor genelde
Neden ölen birisine nurlar içinde değilde ışıklar içinde uyusun diyorlar?
Cevapla