Ölen insanlar ilk günlerde neden yakınların uykusuna girer?

Arkdaşlar bundan 6 yıl önce abimi kaybettim😞Ve bundan 17 yıl önce ilk büyük abimi kaybetim😞Allah herkesin ölen yakınlarına rahmet eylesin ve sabırlar diliyorum🙏. Arkdaşlar çok saçma soru ama bu soruyu hep merak etmişimdir. Neden ölen insanlar ilk günler yakınların uykusuna girer? Kendisimi gier (bizimle vedalaşmak için) yoksa biz onu çokmu kafamıza takıyoruz diyemi giriyor? İlk günlerde abim kaybbetdiyim zaman tam 1hft uykuma girdi😞ve o günde bu yana 1 yıl içersinde 1 kez falan görüyorum, ve bazen onu çok düşünüyorum ama bir türlü onu görmüyorum. Neyse cevaplarsanız çok sevinirim🙂
Ölen insanlar ilk günlerde neden yakınların uykusuna girer?
Cevapla