Arkadaş grubunun en güzeli her zaman dışlanır mı?

Sürekli herkes bana iltifat ederdi, gelirlerdi Instagram isterlerdi, yolda laf atarlardı. Herhangi birisi gelip çok güzelsin dediğinde yüzleri düşerdi, ortamda beni eziklemeye çalışırlardı, herkesin içinde laf ederlerdi ama o makyajlı, o lens takmış falan diye bana edilen iltifatı çevirmeye çalışırlardı. Ne zaman bir şey alsam, giysem, yapsam hep olumsuz yorum yaparlardı ama özenirlerdi, aynısını alırlardı, yaparlardı. Sonra da herkes bana ilgi gösterdi diye ikisi gruplaştı, beni dışladılar. Yani bu normal mi? Birisi bana iltifat ettiğinde bunu kabullenemiyorlar, herkes bana aralarında parlıyorsun diyor ama onlar sadece haset edip kıskanma peşindeler. Ölümden döndüğümde aramadılar bile ama fotoğraf paylaştığımda gelip benimle alay ettiler, halbuki herkes çok beğenmişti.
Güncellemeler
3 gü
Birisi instamı istedi diye gelip bana kaş göz yapıp nerene baktığı belli o yüzden istemiştir demişti ne alaka ya
Arkadaş grubunun en güzeli her zaman dışlanır mı?
Cevapla