Yanımdakileri arkadaşım olarak görüyorum onlar düşmanlık yapıyor. Güzellerin hiç arkadaşı olmaz mı?

İyi niyetli biriyim defalarca kez aynı şey başıma geldi ben yanimdakileri arkadaşım dostum olarak görüyorum ama nerden bileyim içten içe kiskandiklarini arkamdan atıp tuttuklarını güzel biriyim dikkat çekiyorum hepsi bu ama egom falan asla yok böyle hava atan biride değilim sürekli düşman ediniyorum hangi arkadaş grubuna girsem istenmiyorum sevilmiyorum

Yanımdakileri arkadaşım olarak görüyorum onlar düşmanlık yapıyor. Güzellerin hiç arkadaşı olmaz mı?
Cevapla