Aile o kadar berbat bir yetki bana eski kocamı ozletiyorlar?

Ben boşandım. Memur olup çalışmama rağmen evde beni ve çocuğumu fazlalık gibi görüyor annem. Sürekli git, ne zaman gideceksiniz göndermesi yapıyor. Babama gitsinler artık evin düzeni bozuldu, baş edemiyor dediğini duydum. Bir insan öz kızı için böyle düşünür mü. Yaptığım tek şey işe gidip gelmek, evladımı bile işe götürüyorum ya da arkadaşıma bırakıyorum ben işteyken annemgil’e yük olmasın diye. Şimdi diyeceksiniz ayrı eve çık o zaman diye. Sıkıntı ayrı eve çıkıp çıkmamak değil, annemin vefasızlığı, anne demeye çekiniyorum artık. Eski kocam elin oğlunun evinde bile kendimi böyle fazlalık gibi hissetmedim. Bu kaçıncı seviye deccal bir aile
Aile o kadar berbat bir yetki bana eski kocamı ozletiyorlar?
Cevapla