Ben boşandım. Memur olup çalışmama rağmen evde beni ve çocuğumu fazlalık gibi görüyor annem. Sürekli git, ne zaman gideceksiniz göndermesi yapıyor. Babama gitsinler artık evin düzeni bozuldu, baş edemiyor dediğini duydum. Bir insan öz kızı için böyle düşünür mü. Yaptığım tek şey işe gidip gelmek, evladımı bile işe götürüyorum ya da arkadaşıma bırakıyorum ben işteyken annemgil’e yük olmasın diye. Şimdi diyeceksiniz ayrı eve çık o zaman diye. Sıkıntı ayrı eve çıkıp çıkmamak değil, annemin vefasızlığı, anne demeye çekiniyorum artık. Eski kocam elin oğlunun evinde bile kendimi böyle fazlalık gibi hissetmedim. Bu kaçıncı seviye deccal bir aile
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer