Evlilik yaşı cidden önemli mi?

Belli bir yaşa gelince 30'lara filan evlenmek mantık işi mi oluyor. Hani gerçekten aşk olmuyor mu o yaşlarda. Bir makale okudum, erkekler yaşı ilerleyince daha seçici oluyormuş, kızlarda ise tam tersi, bulduğu ilk kişiyle evlenmeye çalışıyormuş, fazla seçeneği olmuyormuş falan filan çok saçma geldi bana
Evlilik yaşı cidden önemli mi?
Cevapla