Toplumun erkekleri neden ılıklaştı?

Çocuğun biri sokakta sevgilimi öpebilir miyim demiş, çoğu erkek de onaylamış, ben onaylamadım. Birisi gelmiş Akp’li yaftası taktı ki Akp’li değilim, solcuyum ama sevgilimi 100 tane erkeğin arasında dışarıda, orada burada öpecek kadar gevşek de değilim. Sevdiğim bana özeldir, biz sevdiğimize gözümüzden bile sakınıyoruz. Adamlar batıya özeneceğiz diye arka kapıları gıcırdamaya başlamış, komedi ya.

Toplumun erkekleri neden ılıklaştı?
Cevapla