Dönemin erkekleri niye bu kadar cıvıklaştı?

Doğru düzgün kimseyle tanısamiyacakmiyiz? Allah aşkına biraz ağır başlı olsaniz dünya mi yıkılır.. daha ilk günden aşkı kuşko, sevgilim, tatlim balım.. kim inanır bunlara ya karşınızda çocuk mu var? böyle yaparak kızları kendinizden soğutuyor sonra bütün b. ku kızlara atıyorsunuz, neymiş biz egoluymusuz.. önce karşınızdaki insanı tanıyın, tanışın, gerçekten seviyor değer veriyorsanız güzel tatlı sözler söylersiniz de bu kadar yapmacık olmanız mide bulandırıcı.. hele ki "ne yapıyosun" demek yerine napiiiyooson diye attiginiz mesajlar kadar irrite edici bir şey olamaz bunuda bilin istedim..
Dönemin erkekleri niye bu kadar cıvıklaştı?
Cevapla