29 oldum evlenemedim diye annem dalga geçiyor çok gücüme gidiyor suç bende mi yani anlamıyorum
3 gü
Cevap
26Cevap
Bu zamanda kız evlat olmak gerçekten çok zor. Evlenirsin, anlaşamazsın "durucaksın" diye zorlarlar, evlenmezsin "koca bulucaksın" diye zorlarlar, çalışırsın, parana göz dikerler "sen napıcaksin parayı " derler. Bir süre sonra yük olarak görünüyoruz
Aynen öyle ağzına sağlık
Hayır, 29 yaşında evlenmemiş olmak tek başına bir başarısızlık ya da suç değildir. İnsanların ilişki kurma ve evlenme zamanı farklıdır, annenin bu konuda dalga geçmesi doğal olarak canını incitebilir çünkü bu kişisel bir konu. Evlilik, "becerip becerememekle" değil, doğru kişi ve doğru zamanla ilgilidir yanı lendini bu yüzden suçlaman için bir neden yok.
Mesele koca bulmak mı? Yoksa birtakım özellikleri taşıyan, içine sinen koca bulmak mı? İkincisi pek de kolay değil ve bulduklarının istediğin gibi çıkmaması da senin beceriksizliğin değil. Ortalık kötü
Evlilik kariyer değildir.
Eş bazen imkân bazen imtihandır.
Eşsizlik de aynı şekilde.
Ne saçma cümleler ne dalgası ya olabilir gayett normal
Öyle şey mi olurmuş ben de evlenmedim sevilmedim ne yapalım şimdi suç bende mi...
Annen haklı insan pazara markete çıkar koca bulur satılır orada😀
Annene bakma sen zamanında görücü usülü önüne gelenle evlendirmişler bunları laf ediyor
Gizli profille seni kimse bulamaz 😂🤣 sende bulamazsın diye düşünüyorum
Nasıl yani? Sana öyle diyorsa sende onan deseydin çok meraklıysan git ikinci kocayı sen bul evlen mk
Çok da önemseme ısrar ile gidip yanlış evlilik yaparsın daha çok üzülürsün
Anne bana taktik ver babamı nasıl tavladın de susar
Suç sende değil bende 25 yaşındayım daha sevgilim bile yok bulamadım birini sen canını sıkma
Sen çok seçici davranıyorsan ondan diyor olabilir.
Evde oturarak olmaz çalış
Kes ya çalışıyorum zaten
Hoşt yorum istemiyosan yazma mk o zaman
Sen bul de sjjsjsjs
Annen sana koca aramıyor mu?
E kendisi bulsun o zamn
Evet sende suç
Boş ver bende aynı
Koca bulsan ne olacak sanki evlenecekler mi?
Öğretsin nasıl koca bulunurmuş o zaman 😃
İstanbul'da mı yaşıyor sun?
Evlenmek zorunda degilim diye tepki goster
Gel kız 23üm ama 191im alayım seni
Evlenmek mi istiyorsunuz
Demekki annenin tek becerisi koca bulmak
Çalışıyormusun
Çalışıyorum ne alaka
İş yerinde sana bakan gözler vardır senmi ililenöiyorsun
Yok öyle bir şey
Hepsi yaşlı
Sosyaleşmekte sorun var mı
Anan bulsun sana.
Ne ariyornus
Bekle geliyorum
Neden bulacakmissin
Sen neden bulamadın pekı cokmu secıcın
Gel bana
Geçmişin nasıl
Hiç sevgilim olmadı
Nerde yaşıyorsun peki
Sana bir kısmet bulmak lazım
kendi bulsun
evlen sende
Öğret deseydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, annenin sözlerinin seni ne kadar incittiğini çok iyi anlıyorum. Hiçbir suçun yok güzelim. Evlilik bir beceri meselesi değil, tamamen hayatın kendi akışında gelişen bir durum. Annen de belki çevresindeki baskılardan etkileniyordur. Sen kendi mutluluğuna ve yoluna odaklan. Kimse senin değerini belirleyemez. Kalbin ferah olsun.💖✨🦋