Çocuklarımla nasıl ilgilenebilirim, fikir verir misiniz?

İlk eşimden 3 tane oğlum var
İkinci eşimden 1 tane kızım var
Üçüncü eşimden 1 tane kızım 1 tane oğlum var
Toplam 6 tane, 4 erkek 2 kız.
Ve şu anda dördüncü eşimle yaşıyorum, onun çocuğu yok ve ortak çocuğumuz da yok, kendisi benden yaşça büyük, eşim 49 ben 43 yaşındayım. Kızımın ve oğlumun birisi bende, diğer kızım anne ve babamda kalıyor. Diğer 3 oğlum annesinde kalıyor. En büyüğü 14, en ufağı 1 yaşında. Sizce nasıl bir yol, yöntem izlemeliyim. Adaleti nasıl sağlayabilirim. Not: Hepimiz aynı şehirde yaşıyoruz, o yönden sıkıntı yok.
Çocuklarımla nasıl ilgilenebilirim, fikir verir misiniz?
Cevapla