İlk eşimden 3 tane oğlum var
İkinci eşimden 1 tane kızım var
Üçüncü eşimden 1 tane kızım 1 tane oğlum var
Toplam 6 tane, 4 erkek 2 kız.
Ve şu anda dördüncü eşimle yaşıyorum, onun çocuğu yok ve ortak çocuğumuz da yok, kendisi benden yaşça büyük, eşim 49 ben 43 yaşındayım. Kızımın ve oğlumun birisi bende, diğer kızım anne ve babamda kalıyor. Diğer 3 oğlum annesinde kalıyor. En büyüğü 14, en ufağı 1 yaşında. Sizce nasıl bir yol, yöntem izlemeliyim. Adaleti nasıl sağlayabilirim. Not: Hepimiz aynı şehirde yaşıyoruz, o yönden sıkıntı yok.
İkinci eşimden 1 tane kızım var
Üçüncü eşimden 1 tane kızım 1 tane oğlum var
Toplam 6 tane, 4 erkek 2 kız.
Ve şu anda dördüncü eşimle yaşıyorum, onun çocuğu yok ve ortak çocuğumuz da yok, kendisi benden yaşça büyük, eşim 49 ben 43 yaşındayım. Kızımın ve oğlumun birisi bende, diğer kızım anne ve babamda kalıyor. Diğer 3 oğlum annesinde kalıyor. En büyüğü 14, en ufağı 1 yaşında. Sizce nasıl bir yol, yöntem izlemeliyim. Adaleti nasıl sağlayabilirim. Not: Hepimiz aynı şehirde yaşıyoruz, o yönden sıkıntı yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer