Evlilik dışı çocuk doğurmak mantıklı mı riskli mi?

Çok duyuyorum aldatıldım, ilgisizdi diyen bazı kişileri ama çocuk sahibi olmayı bayağı istiyorum. Diyelim 28-29 yaşlarına geldim, diyelim tipi düzgün, maddi durumu bayağı iyi, çocukları çok seven birisinden çocuk yapıp babalık davası açıp ortak velayet yapmak mantıklı mı ki? Ben nafaka da istemem zaten, hem bana da arkadaş olur çocuğum, birlikte gezeriz eğleniriz.
Evlilik dışı çocuk doğurmak mantıklı mı riskli mi?
Cevapla