Cocukluk arkadasima verdigim borcu geri alamiyorum, siz olsaniz bu durumda ne yapardiniz?

Beyler bayanlar ocak gibi arkadaşıma borç verdim aslında hatayı borç vermekle yaptım nişan sürecinde kız arkadaşına altın alamadığı için sorunlar çıktı ezilmesin diye verdim neyse Nisan da ödeme sözüyle ben borç verdikten 1 ay sonra işten çıkardılar 40 gün kadar boş gezdi neyse tekrar işe girdi şu an çalışıyor. Mayısa kadar hiç arayıp sormadım rahatsız olmasın diye kurbanda işler rast gitmedi hesapladığım gibi olmadı eksiye girdim Mayıs sonunda aradım durumun nasıl ödeyebilir misin diye önce ödemeyeceğini şu an beyaz eşya borçlarını ödeyeceğini söyledi sonra herkesin borcunu kapattığını bir benim borcum kaldığını söyleyince dayanamayıp durum böyle böyle en azından bir kısmını ödeyebilir misin dedim o konuşmadan sonra bir daha aramadım çok samimi çocukluk arkadaşım olduğu için 15-20 gün sonra kendisi aradı ben sıkışık olduğumu en azından net bir tarih söylemesi gerektiğini ona göre kendimi ayarlayacağımı söyledim bakarız ederiz şu an ödeyemeyeceğim gibi bahaneler sunup kapattı. Haziran sonuna geldik 45 gün olacak paramı istememe rağmen hiçbir aksiyon almadı ben de arkadaşlığımız bozulmasın diye iyilik ederek konuştum siz olsanız ne yapardınız çünkü bugün arayıp net tarih söylememesi halinde işlerin çok daha kötü bir noktaya gideceğini üstü kapalı söyleyeceğim

Cocukluk arkadasima verdigim borcu geri alamiyorum, siz olsaniz bu durumda ne yapardiniz?
Cevapla