Kızlar sizin görüşünüzü bekliyorum hemcins olarak ben napayım?

Erkek arkadaşımla günler öncesinden gezeceğimiz bir yer ayarladık. Ben heyecanla kıyafetimi, her şeyimi hazırladım. Tam hazırken bir saat kala "Annem, abimlerle mangala git dedi, yanına sonra uğrarım" yazmış. Ben de bunu baştan söylemesi gerektiğini, hevesimi kırdığını, gelmemesini istediğimi söyledim. Sonra olay büyüdü, yorgunum, anlayışsızsın diye suçladı. Tabii ki ben ayrıldım. Özür diledi ama yalandan, çıkıp gelmedi bile. Çok kırıldım. Aslında küçük bir konu gibi ama çıkıp gelsin isterdim. Çıktım ben, tek gittim. Bir kere aramış, o kadar. Sonra yatıp zıbarmış. Neredeyim, ne yaptım haberi yok, böyle değildi, üzücü.
Güncellemeler
5 gü
Uzun uzun yazdım ona ama yapmamam gerekir. Yarın tamamen sessiz kalacağım
Kızlar sizin görüşünüzü bekliyorum hemcins olarak ben napayım?
Cevapla