İstanbul’da yaşayan, ciddi evlilik düşünen erkekler için güvenilir evlilik ve tanışma sitesi hangisi?

Ben kendimden bahsetmek istiyorum işimde gücümde bir insanım, 3 katlı evim var memleketimde, arabam var 2 tane, kazancım çok çok iyi tabii, evlilik düşündüğüm insana bundan bahsetmedim. Paranın sıcak yüzü insanı melek gibi gösterir bir süre, tabii ki de sonradan gerçek yüzü çıkar meydana. Neyse bir sohbet uygulamasından kızın birisiyle tanıştım, her şey iyi güzel ilerledi, ailemle tanışmak istedi, bize geldi, aramızda yakın zaten 80 km falan. Bununla beraber gezdik tozduk, tabii ailem de yanımızda bu arada, asla bir temas durumu yok olmaz da. Sonrasında bu çok mütevazı bir kız gibi göründü, benden gümüş takı istedi, gümüş gerdanlık, gümüş bir kol seti istedi. Ben de dedim ki, annemin kolunda 3 tane bilezik var, onları parlattırayım sana takayım, bilezikler de kalın öyle 40 gramlık, yeni almıştım zaten bir iş karşılığında. Yalnız dedim, insanlar bunun gramajını anlamaz, yanına 2 tane de ödünç alalım sarraftan, düğünden sonra geri vereceğiz ama insanlar 3 bileziğe geldi, bir durum var zannederler, kusur aramaya başlarlar, köyde dedikodu yaparlar, evim merkezde bu arada. Senin istediğin takıların tamamı 10 gram altın parası, ben sana 40x3 takacağım, küpe, yüzük var daha, bir de set alacağım bizim evde. Tamam dedi önce, sonra kendi evine gidince bizi üçkâğıtçılıkla suçladı. Neyse vardır bunda da bir hayır dedim. 10 gram altın parasına razı gelen kız o kadar bileziğe, takıya hayır dedi. 2 tane emanet olmaz, koluma giren çıkmaz dedi. Siz beni kandırdınız, siz şöylesiniz, siz böylesiniz demeye başladı. Bu arada da annem ve kız kardeşlerimle kesinlikle iyi geçinmiyor, annem kaynana gibi değil, gerçekten kızı gibi davrandı geldiğinde bile. Beni sakın aramasınlar, benden gelinlik beklemesinler, gelmem gitmem, onlar da bana gelmesinler dedim. Kızım senin derdin evlilik değil, iyi bir yaşam değil, huzur bozmak, kusura bakma, sana hayatında bol şans dileyip her yerden engelledim. Sonra çok pişman oldu tabii, yazdı defalarca, aradı, ailemi aradı, onlara da söyledim açmayın sakın, durum bu dedim. Sanırım psikolojisi bozuk birisine çatmışım, Allah kurtarmış beni, yarın çocuk olsa sevemeyecek, çocuğumu doldurmaya başlayacak. Kendi babasını, annesini de sevmiyor zaten. Yani şimdi düzgün bir site bilen varsa söylesin lütfen. Ben işim gereği yurt dışında falan çalışıyorum, bu yüzden çok duramadım aynı yerde, görücü usulü de vermeyiz dediler. Senin milyon kazanman umurlarında değil insanların, asgari ücretli işe gir, sabah git akşam gel istiyorlar. Memleketten kız nasip olmadı, İstanbul'da yaşıyorum kendim, bu yüzden internet üzerinden denemek istiyorum şansımı. Okuyanlara teşekkür ederim şimdiden, bilen varsa söylesin?

İstanbul’da yaşayan, ciddi evlilik düşünen erkekler için güvenilir evlilik ve tanışma sitesi hangisi?
Cevapla