Erkek arkadaş davranışlarını hoşlanma mı yoksa sadece arkadaşlık mı olarak yorumlamalıyım?

Ben onun davranışlarını şu şekilde yorumlamıştım

Yüzü kızardığında sıcaktan

Vücudunun soba gibi yanması (dibinde olmamama rağmen) havanın sıcak/soğuk olmasına

Bana gülümsemesi arkadaşı olduğumdan

Sadece benimle konuşması geçen sınıftan beri o sınıfta sadece birbirimizi tanıdığımızdan

Kendiyle alakalı bilgi (hobiler, ilgi alanları) söylememesi hayatında o tarz şeylerin olmamasından

Sadece benim hobilerimi, fikirlerimi dinlemesi arkadaşını önemsediğinden

Benim her dediğini yapması bana değer verdiğinden

Sadece benim komutlarıma uyması bana değer vermesinden

Aşağıda sadece beni beklemesi benim arkadaşım olduğundan

Sadece benimle arkadaş olması diğerleriyle arkadaş olduğumdandır

Neden bana kanka diye seslenmeyip ismimle seslendiğini sorduğumda bilmem adınla seslenmek güzel, böyle iyi demesi

Sürekli bana odaklanması,

Diğer kızlarla ilgiyi minimumda tutması,

Ben konuşurken konunun önemi fark etmeksizin dinlemesi

Sessizlikten bile rahatsız olmaması. Ben arkadaşlarımla konuşmayı severim, bu baş başa kaldığımızda oluşan sessizlikten rahatsız olmuyor musun diye sorduğumda böyle de güzel demesi

Benim fikirlerime göre kendi fikrini değiştirmesi,

Benim onayımı aşırı önemsemesi,

Benim hayatımdaki diğer erkeklere karşı gerilmesi sonradan oluştu. Önceden öyle değildi. Hatta ben ona onlar da senin gibi benim arkadaşım dediğimde susmuştu

Mesajlarıma anında bakması,

Uzaklaşmaya çalışıp yine de kopamaması arkadaşlığımızdan

diye yorumlamıştım

Ama sonra başka arkadaşıma atacağım mesajı yanlışlıkla buna attım, bir baktım hemen okumuş. Birkaç gün sonra ise engelledi beni?

Hiçbir şey söyleyemezsen nasıl anlarım. Düzgün bir insansın, bir pisliğini de görmedim. Başlarda böyle değildi, arkadaşımdı ne oldu yani?

Erkek arkadaş davranışlarını hoşlanma mı yoksa sadece arkadaşlık mı olarak yorumlamalıyım?
Cevapla