Sevgilim benimle dalga geçiyor bıktım artık ne yapmalıyım ben?

Arkadaşlar biz sevgilimle beraber Ankara TED Mezunuyuz.Sonra bu Atılım Ü.yi yüzde 50 burslu kazandı bense Turgut Özal Ü.'yü kazandım.Şimdi sürekli benle dalga geçiyor şakirt falan diye yada sizde kız-erkek sınıfları ayrımı falan diye.Ben bukadar araştırmamıştım ama cemaat okuluymuş ve sanırım TED'den buraya gelen tek kişi benim.Ama beni bıktırdı bu dalga geçmesi yeter ya geçen bağırdım dinciyim tamammı rahatladınmı seni ilgilendirmez diye.Yeter ya bunu nekadar kızsamda hep söylüyor yada arkadaşların yanında bu bozuldu artık falan diye saçma saçma espiriler yapıyor..Çok sıkıldım bu muhabbetten ne yapıcam ben? (Hemen ayrıl demeyin o kadar kolay değil.)
Sevgilim benimle dalga geçiyor bıktım artık ne yapmalıyım ben?
Cevapla