Yaşadığınız yerden ve ülkeden memnun musunuz?

Ben memnun değilim, elimde olsa normal insanların yaşadığı bir ülkeye göç eder ve şehir dışında insanların az olduğu sakin bir yerde yaşardım. Yaşadığım yer artık yaşanmayacak hale gelmiş her şey para, insanlar beyinlerini parayla bozmuş, küçük kedi halsiz ben onu doktora götüremiyorum çünkü aşırı pahalı sanki Paris'te yaşıyormuşum hissi veriyor.

Yaşadığınız yerden ve ülkeden memnun musunuz?
Cevapla