Bu dünyada acı çekip öteki dünyada karşılık almak adaletli mi, neden böyle bir imtihan sistemi var?

Bu dünyada acı çekiyoruz lakin öteki dünyada karşılığının verileceği vadediliyor neden sistem böyle? Bütün kötüler neden dünyada. Bu dünyada neden imtihan oluyoruz?

Bu dünyada acı çekip öteki dünyada karşılık almak adaletli mi, neden böyle bir imtihan sistemi var?
Cevapla