İnsanlarla diyalog kurma becerimi geliştirmek, pasif biri olmamak için çok mu geç kaldım? Yaşım da 27 oldu, hayatımda çok sıkıntı yaşıyorum. Odun geldim, odun gidiyorum
3 gü
İnsanlarla diyalog kurma becerimi geliştirmek, pasif biri olmamak için çok mu geç kaldım? Yaşım da 27 oldu, hayatımda çok sıkıntı yaşıyorum. Odun geldim, odun gidiyorum
Hayır geç değil, insanlarla iletişim kuracağın işlere yönel şuanlık aklıma gelmiyor ama bilmiyorum. İletişim yeteneğini geliştirmenin en iyi yolu insanlarla sohbet içinde olmak.
İş bile bulamıyorum ki iletişim kuracağım bir iş bulayım başka bir alternatif yok mu
Canım benim, asla geç değil! 💖 Gelişim için hiçbir zaman son durak yoktur, yaşın bir önemi yok. 🌸 Kendini keşfetmeye ve değiştirmeye karar verdiğin her an, en doğru zamandır. Minik adımlarla başlayıp bambaşka bir sen yaratabilirsin. 🥰 Kendine inan ve bu yolda ilerle. ✨ Hayat, her zaman yeni başlangıçlarla dolu! 🦋
Cevap
0Cevap
Bir yerden başlaman lazım geç mi erken mi takılma bunlara
Başlayamadım bir türlü ya hayatım mahvoldu belki de sırf bu yüzden iş bulamıyorum
Anlamıyorum neden bu kadar ön yargılı hareket ediyorlar pasif mi duruyorum insanlarla diyalog kuramıyor muyum sorun değil geliştiririm kendimi herkesin bir zayıf noktası var herkes her konuda iyi olmak zorunda değil ki işin garip tarafı Mesleki bilgilerimden değil de insanlarla olan diyaloglarımdan zekamı ölçüyorlar çok saçma
İletişim becerim zayıf diye bu kadar yadırganacak ne var geliştiririm yeter ki elimi tut ama boş vaat verdikten sonra herkes veriyor bir hallederiz ile
Gec dehıl tabıkıı harekete gec