Sizce kadın erkek eşitliği ilişkilerde hesap ödeme konusunda gerçekten var mı?

Ya neden her buluşmada kadınların hesap ödemesi eleştiriliyor dün Instagram'da psikolog Esra Ezmeci bir kafede kel bir adamın güzel bir kıza hesap ödettiğini eleştiriyor sizce bu nezaketsizlik mi bence yeri gelince kadın da bir yerde hesap ödeyebilir. Haksız mıyım?
Güncellemeler
6 gü
Güncel..
Sizce kadın erkek eşitliği ilişkilerde hesap ödeme konusunda gerçekten var mı?
Cevapla