Herkes çok güzelsin, yazık sana açıl diyor, beyaz, sıkı ay tenini görsünler diyor

Herkes çok güzelsin, yazık sana açıl diyor, beyaz, sıkı ay tenini görsünler diyor

Bu kadar makyajla kapalı olmanın bir anlamı yok zaten, eğer daha güzel görünmek amacıyla bu soruyu aklından bile geçirdiysen başındaki örtünün bir anlamı da kalmamıştır, o yüzden açıl süslüman
Kapanmanın Allah'ın emri olduğunu bilip, bunun değiştirilemeyeceğini, değiştirilmesinin teklif dahi edilemeyeceğini bilenler kapansın bence..
Gerisi bulaşmasın şu tesettüre!
Cevap
62Cevap
Güzelliği göstermenin açılmakla alakasımı var? yengem kapalı ve dışarı çıktığında erkek kadın çocuk yaşlı bi bakan dönüp bide bakiyor, yanimda bile insanlarin sesini duydum ya bak kadina ne hoş ne güzel diğe.
kimin
çin kapandığını hatırla (ya da asıl kim için tesettüre girmen gerektiği). onlar kim ki senle Allahın arasına giriyorlar. Ayrıca bunu burada sorma sana tavsiyem hatta kendi mantığınla cevapla daha iyi
Açılmak baskalarin karar vereceği şey değil evet güzelsin ama neden kapansın bunu düşün ona göre karar ver
Allah'ım bu ne, mymundan hallice. Sen zaten kapalı değilsin boşuna örtme kesinlikle açıl. Senin gibiler örtüyü de İslami da mundar ediyor mide bulandirici. Kesinlikle ama kesinlikle açıl
Bu tamamen senin kararın ama fikir olsun diye bi açık bi kapalı halini koysaydın herkes daha doğru bi yorum yapabilirdi
Çok cirkinsin bir kere ayrıca o başörtüsüne hakaret bu yaptığın o kadar makyajı biz duvara sürmüyoruz
Sorunun saçmalığına gel ya yeminle bazen sizle aynı havayı soluduğum için iğreniyorum bu hayattan
Soruya bak açıl süslüman seni insan allah rızası için kapanir yazık..
Sen herkes dinleme sen böyle daha güzelsin gizli kalsın Kimse görmesin
Nickini ver de engelleyeyim. Saçma sorulara tahammülüm yok da.
Başkalarını dinleme kendini dinle
Böyle çok daha güzelsin ☺️
Neden millet için mi kapanıp ya da millet için mi açılıyorsun
Düşündüğüne göre zaten açılmışsın:)
O tarafa geçmişsin
Ne kadar saçma bir düşünce bu halinle de güzelsin inancın için kapandıysan açılma
Güzellik için mi kapandin güzellik için acilacaksin örtünmenin önce sebebini kendinize sorun bence
Milletin fotosuyla böyle sorular sorup insanları zan altında bırakmaya utanmıyor musunuz?
zaten Allah için mi kapanıyon da bi de bu soruyu soruyon
Açılınca ortaya ne çıkacağını bilsem söyleyeyim de bilmiyorum
Yok böyle ıyı kımseyı dinleme onlar senın dusmanların
Humm, güzelsin diye mi açıl dediler, enteresan 🤔
sanırım isteyerek kapanmadın
Güzellik için değil ama acil bence.
Canın nasıl isterse🌼
Boyadan yüzün görünmüyor ki
😅😅yüzündeki makyaja bak sorduğu soruya bak
Sen kapalı olduğunumu zannediyorsun
açılma
makyajı
bırak
Sen göstermek istiyor musun?
Kendi tercihin önemli başkalarının ne dediği değil
Kaç kg boya gitti knk
Açık halini görmedim de kapalı daha iyi olabilir
Ancelina julinin tesettür versiyonu 🙄🙄
Dur tüküreyimde nazar degmesi tüüüüüüü🤣
Haklısın yüzüne tükurulecek durumda bunlar, az bile
Oda şükretti 😁
Zaten bu makyaj ile başörtüye hakaret
Fake bence ama böyle de güzelsin
Bu kadar makyajla kapalı olmana şaşırdık.
Iyi boyle acilma
Beyaz değilsin
Bence de
Bana mı açılacaksın 😛
Böylede nur gibisin maşallah karar senin
Buğdaysın ama çok güzelsin ama açılmana gerek yok
50 kilo makyajla bende guzel olurum
Gayet güzelsin gönlünden geçen neyse onu yap. .')
çok güzelsin kesinlikle açıl gel modelimiz ol
Hım. Sensen guzelmissin
Kapalı sayılmazsın zaten
Sakın kız milleti kendine hayranmi birakican
Allah korkun yoksa açıl kanka
Görmesinler diye kapanmadın mı
Açılsa bu güzelliğin kalmaz
Böyle de güzelsin. Açılöa
Kimseyi dinleme sen ne istiyorsan onu yap
Haklılar
Çok beyaz görünmüyorsun ama
bu kapalı halin mi
Ne yaparsan yap
Naparsan yap
Nasıl gorecez beyaz tenini onun için acılma
hayır
Bunu hangi kitttik kafalılar söyledi sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?