Öfkeyle boşanma davası açtım, şimdi pişman mıyım ne yapmalıyım?

Bugün bir sinir ve öfkeyle gittim boşanma davası açtım çünkü eşimle sorunlarımız bitmiyor, annesiyle yaşamak sorun, ayrı eve tek başına çıkamıyor, doğru düzgün çalışmıyor, bir de alkol vb. şeyler var. 5 senedir aynıyız, bir gün iyi olsak 1 hafta kötüyüz. Davayı açtıktan sonra içimde bir boşluk oldu ama bilmiyorum, beraber çalışsak da ayrı evde yapamayız dedi, kabul etmedim. Ne yapacağım?
Öfkeyle boşanma davası açtım, şimdi pişman mıyım ne yapmalıyım?
Cevapla