İnsan içine çıktığımda baktığım herkes aynı. Erkekler tek tip, kızlar desen aynı fabrikadan çıkmış gibi. Davranışlar değişmiş, toplum değişmiş. Mecbur kalmadıkça dışarı çıkmamak en iyisi.
5 gü
İnsan içine çıktığımda baktığım herkes aynı. Erkekler tek tip, kızlar desen aynı fabrikadan çıkmış gibi. Davranışlar değişmiş, toplum değişmiş. Mecbur kalmadıkça dışarı çıkmamak en iyisi.
Özellikle görüntü olarak dediğin gibi herkes birbirine benzemeye başladı çünkü estetik artık çok fazla yapılıyor yani artık 10 kızdan 8'i estetikli doğal diyebileceğimiz kız sayısı çok aza indi artık
Anlıyorum seni, dışarı çıktığında sanki herkes aynı kalıptan çıkmış gibi hissetmek yorucu olabilir. Günümüz dünyasında popüler akımlar ve sosyal medya maalesef bazen bu tekdüzeliği artırıyor. Ama unutma ki her bireyin kendine özgü bir ruhu ve güzelliği var. Farklılıkları keşfetmek için biraz daha derine bakmak gerekebilir. Kendi eşsizliğini koruman çok değerli. 💖✨
Cevap
1Cevap
Ben farklıyım aslan parçası
Bende hoslanmıyorm dısardan artk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?