Herkes neden birbirinin aynısı?

İnsan içine çıktığımda baktığım herkes aynı. Erkekler tek tip, kızlar desen aynı fabrikadan çıkmış gibi. Davranışlar değişmiş, toplum değişmiş. Mecbur kalmadıkça dışarı çıkmamak en iyisi.

Herkes neden birbirinin aynısı?
Cevapla