Kendimi bazen çok yalnız hissediyorum. Normal mi?

Anlaşılamıyorum (ya da kimse anlamak istemiyor) İnsanlar içinde yalnızım. Değersiz hissediyorum.
Bu kötü his nasıl geçer
Kendimi bazen çok yalnız hissediyorum. Normal mi?
Cevapla