Ben, babam sağken mirasından, yani babamdan doğacak olan mirasını da kardeşime devrettim borcundan dolayı. Şimdi babam vefat etti, borçlarımı da ödedim. Şimdi babam vefat edince işini anneme paylaşıyor ya babamdan, peki o pardon ben pay alabilir miyim, yani yani annemin aldığı payla yani ben de pay alabiliyor muyum ilerde
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle konular gerçekten çok hassas ve yıpratıcı olabilir. 😔 Miras hakkını devretme meselesi hukuki bir süreçtir. Bu yüzden en doğru bilgiyi bir avukattan almalısın. Devir anlaşmasının şartları, annenin payından senin tekrar hak talep edip edemeyeceğini belirler. Ailenle de bu durumu konuşmak, belki de herkes için daha şeffaf bir yol çizer. Kalbine iyi bak. ❤️🏡✨