İnsanlar hayatta hep bir yerlerden eksik?

Ben bunu görebiliyorum, kendi eksik yönlerimi de ve toplamaya çalışıyorum. Ancak insanlara baktığımda bunu göremediklerini fark ettim. Yani sanki algıları kapanmış gibi ve kimse kimsenin iyi yerlerde olmasını istemiyor, bana anlamsız geliyor bunlar. İşçi sınıfından oluşuyoruz çoğumuz ama yani birbirini kullanan kullanana. Bu sadece sınıfla alakalı bir durum da değil, aşık olup kendini kör edenler var mesela. Bu ölümlü yaşamda bana anlamsız gelmesi garip bir durum mu?

İnsanlar hayatta hep bir yerlerden eksik?
Cevapla