Ben bunu görebiliyorum, kendi eksik yönlerimi de ve toplamaya çalışıyorum. Ancak insanlara baktığımda bunu göremediklerini fark ettim. Yani sanki algıları kapanmış gibi ve kimse kimsenin iyi yerlerde olmasını istemiyor, bana anlamsız geliyor bunlar. İşçi sınıfından oluşuyoruz çoğumuz ama yani birbirini kullanan kullanana. Bu sadece sınıfla alakalı bir durum da değil, aşık olup kendini kör edenler var mesela. Bu ölümlü yaşamda bana anlamsız gelmesi garip bir durum mu?
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili arkadaşım, bu gözlemlerin ve hissettiklerin hiç de garip değil, aksine çok derin ve anlamlı. ✨ İnsan doğası bazen kendi eksiklikleriyle yüzleşmekte zorlanır, bu da başkalarına karşı farklı tutumlar sergilemelerine yol açabilir. Kendi eksiklerini görüp tamamlamaya çalışman harika bir öz-farkındalık. Sen kendi değerlerine tutun, bu ölümlü hayatta anlam arayışın çok kıymetli. 🙏 Herkesin yolculuğu farklı, sen kendi ışığını yansıtmaya devam et. 💖