Kendimi çok yanlız hissediyorum, zaten yanlızım ama benim kast ettiğim, hani ait ve anlaşılmış hissetmezsin, görünmez ve bazen değersiz bile hissedersin ya.. Hic kimse benim kafadan değil, benim gibi hedefleri gayreti yok, ben rahatsız olmama rağmen bişeyler yapmaya çalışıyorum, bana beni motive et peşimden koş diyenler bile oldu, hem beni asagliyor kendince benim söylediklerim boş geliyor dinlemiyor aynı şeyleri bir doktor veya uzman diyince kiymete biniyor sırf diplomam yok diyemi yani, halbuki benim söylediklerim o kadar değerli ve ileri görüşlü ki , hem beni insandan saymiyor hem akil danisiyor, Başka birileri var mesela seans yapacaktık asla yazmadilar bana dönmediler kendileri istedikleri halde bide ücret almiyorum asla yıllardır arkadaşız diye.
Etrafimda veya hayatimda hic benimle ayni yollari yürüyecek yiğit yürekli kaliteli insan yok... Sadece içimi dökmek istedim Çok yorgunum Bende mi suç? Diye düşünmüyor değilim...
Hata sende. Bedava dedin, peşlerinden koştun.. İnsan psikolojisi bu, bedel ödemediği şeyin değerini bilmiyor. Randevuya gelmezler çünkü nasılsa cepte "nasılsa para vermedim". Başka gün giderim çünkü sen "bizim kız" olmuşsun idare edersin. O kapıyı kapatıcaksın. Kendi değerini kendin biçmezsen, onlar sana böyle muamele yapar. Maskeleri ortaya çıkması iyi tarafı. Böyle, görmeyene kendini göstermeye çalışmak sadece seni yorar
1
1 Yorumla
Soran
5 ay
Ben hata yapmadim ücretsiz de seans vermem Bu bahs ettigim iki. kisi on senelik arkasim onlardan ücret almak istemedim Kendileri hep bahane buldu ben pesinden. kosmam kimsenin zaten zorla terapi yapılmaz Bu bahsettiğim kisilerde başka ülkede ayni ülkede bile değiliz
Ben şöyle bir şey diyebilirim. Gösterdiğiniz nezaketi karşınızdaki kişiden görmüyorsanız , iletişimi azaltın. Gördüğüm ve okuduğum kadarıyla kırılgan bir yapıya sahipsiniz. Herkesi kendisi gibi gören ve ince düşünen biri. Maalesef herkes sizin gibi olmaz. Ama özgüven eksikliği de gördüm. Kendinizi sevin. Kendinize değer verin. Anlıyorum ki her insan gibi konuşacak dertleşecek güvenebileceğiniz biri hayatınız da olsun istiyorsunuz. Oysa ki şah damarından bile yakın olan Rabbim yok mu. Ona sığının. İnsan önce kendini sorgulamalı. Eğer ki kendinizi sorguladığınız da bir yanlış yoksa , o zaman sorun onlardadır. Ne yapmak gerek? Hayatın kuralı , iyi gelmeyene zamanını harcama. Gelirken kimseye lütfen gel demedik , giderken de gitme demeyiz. Böyle olun. Gösterdiğiniz nezakete saygı duyan insanları hayatınız da barındırın. Az olsun öz olsun. Böyle duygusal olup kırılmayın kırmayın kendinizi. Ve bu arada yalnızlığın genelde temel sorunu herkesin kendine denk insan aramasıdır. Bence en büyük hata da bu. Doktor avukat arar , iyi geliri olan kötü gelirliye bakmaz , herkes kendisinin üstünde birini arar. Oysa insan yüreğinin anlaşıldığı yere huzur bulur. Saygılarımla , umarım kendinizi daha iyi hissedecek , zihninizi rahatlatacak şeylere yöneltirsiniz kendinizi. Zira inşaları çokta umursamayın. Herkes vefalı ya da fedakar değil. Ben zamanda iyi gelirim varken çevrem oluk oluk insan doluydu. Sorunlar yaşadım ve işsizim kimse yok. İş bulunur , para kazanılır , düzen kurulur. Bir şekilde Allah nasip eder her şey olur. Ama size siz olduğunuz için değer veren zor bulunur.
insan değer gördüğü toprakta açan bir çiçektir ve hayat da o toprağa düşene kadar kanatsız uçman gereken bir tohum olmanı ister.. seni çok iyi anlıyorum çünkü aynı durumdayım tek farkımız ben bunu umursamıyorum her şeyin farkındayım kendime yeterim
Görünmez hissetmen o kadar tanıdık ki, satırlarında resmen o yorgunluk akıyor… 🌫️💔 Senin suçun değil; emek veren, düşünen, sorgulayan insanlar genelde çevresine “fazla” gelir. Diploması olana saygı, emek verene vurdumduymazlık çok yaygın bizde. Bu seni değersiz yapmıyor, sadece yanlış kitleye anlatıyorsun kendini. 🌻 Bir noktada sınır koymayı, bedavaya terapi dağıtmamayı öğrenmen lazım; yoksa daha çok yıpranırsın. 🌙✨
Kendini yalnız hissetme nedenin manevi tarafını boş birakman olabilir. Danışan olacak kişi tanıdık diye para almazsan değersiz görürler. Piyasada fiyat neyse onu ver. Sen kendi bilgini değerini yok sayarak empati yapmıyorsun kendi kul hakkına giriyorsun. Karşılığını almadan bilgini ortaya serme. Ücretini ödeyen alsın bilgiyi. Evet sana zor gekecek dediklerim ama sınırlarını bil ve koru. Psikolog Tülay Kök hanımın YouTube sınırlar oynatma listesini izleyin iyi gelir
1
4 Yorumla
Soran
5 ay
Ücretsiz yapmıyorum zaten o iki kişi istisnaydi sadece
Sen kendi değerini anlarsan diğer insanların da sana saygı duyduğunu görürsün. Sen kendinle ilgili nasıl bir enerji yayıyorsan çoğu insan bunun iki üç değer altını sana verir
Ben kimseyle muhatap değilim ne sanal ne gercej hayatta tek tük olanlari da çıkardım uzun zaman once Kala kala aile kaldı işte onlari da atamiyorsun tek yaptigim mesafeli ve sınır koymak
Belki de ilk yaoman gereken kendini anlamaktır zamanla yeniden bir çevren olur. Kısa sürede olmaz ama sen kendine geldikçe yakınında kimin olmasi gerektiğini anladikca çevren değişir